خبرگزاری کار ایران

با برهنه شدن در مقابل مقر ریاست جمهوری؛

اعتراض خاص كارگران مصری به شرایط معیشتی

asdasd

درگیری‌های لفظی میان معترضان و نیروهای امنیتی صورت گرفت و معترضان برهنه راهپیمایی کوتاهی در خیابان المیرغی در کنار مقر ریاست جمهوری برگزار کردند و شعارهایی علیه محمد مرسی، رئیس جمهوری مصر و دولت این کشور سردادند.

در حالی که شماری از کارگران معترض مصری‌ طی تجمعی در اعتراض به بهبود شرایط معیشتی خود لباس‌هایشان را درآوردند، محمد مرسی صبح امروز (دوشنبه) مصر را به مقصد نیویورک برای حضور در نشست مجمع عمومی سازمان ملل ترک کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از یونایتدپرس اینترنشنال، شاهدانی از منطقه «مصر جدید» خبر دادند که برخی از کارگران یک شرکت صنایع غذایی در اعتراض به اوضاع معیشتی نابسامان و برخورد نیروهای امنیتی موظف به حمایت از مقر ریاست جمهوری با آن‌ها لباس‌هایشان را درآوردند و برهنه شدند.

شاهدان اعلام کردند که از چند روز گذشته کارگران برای بهبود اوضاع مالی و معیشتی خود تجمع اعتراض‌آمیز خود را در مقابل مقر ریاست جمهوری در منطقه «مصر جدید» برگزار کرده‌اند اما نیروهای امنیتی موظف به حفاظت از مقر ریاست جمهوری از معترضان خواستند تا از کنار ساختمان دور شوند.

به دنبال این مساله درگیری‌های لفظی میان معترضان و نیروهای امنیتی صورت گرفت و معترضان برهنه راهپیمایی کوتاهی در خیابان المیرغی در کنار مقر ریاست جمهوری برگزار کردند و شعارهایی علیه محمد مرسی، رئیس جمهوری مصر و دولت این کشور سردادند.

از سوی دیگر یاسر علی، سخنگوی ریاست جمهوری مصر اظهار کرد که محمد مرسی به همراه هیات همراهش بامداد امروز فرودگاه قاهره را به مقصد نیویورک برای حضور در افتتاحیه نشست‌های مجمع عمومی سازمان ملل ترک کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز