خبرگزاری کار ایران

قاضی‌پور:

برخی افراد گردن کلفت در این مملکت وام‌های میلیاردی گرفتند

asdasd
کد خبر : ۶۰۰۷۷

در این مملکت برخی افراد گردن کلفت وام‌های میلیاردی گرفتند اما این کارگر‌ها و کشاورزانی که در حوادث طبیعی اموالشان را از دست داده‌اند مورد بی‌مهری قرار می‌گیرند.

نماینده ارومیه تاکید کرد: در این مملکت برخی افراد گردن کلفت وام‌های میلیاردی گرفتند اما این کارگر‌ها و کشاورزانی که در حوادث طبیعی اموالشان را از دست داده‌اند مورد بی‌مهری قرار می‌گیرند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، نادر قاضی‌پور نماینده ارومیه در مجلس شورای اسلامی در مخالفت با پیشنهاد ندیمی مبنی بر حذف عبارت «بیشترین زمان تنفس ممکن برای واحدهای صنفی تولیدی زیان دیده در حوادث غیرمترقبه» گفت: مبلغ ۳۰ میلیون تومانی که برای کارگاه‌ها و کارخانه‌ها در نظر گرفته شده است و همچنین مبلغ ۲۰ میلیون تومانی که برای واحدهای صنفی توزیعی خدماتی در این طرح در نظر گرفته شده باید به گونه‌ای پرداخت شود که آسیب دیدگان حوادث بتوانند مشکلاتشان را حل کنند.

وی گفت: باید تصویب می‌کردیم که چنین مبالغی را برای افرادی که سرپناه و محل کارشان را از دست داده‌اند به شکل بلاعوض پرداخت می‌کردیم حال برخی مخالف زمان تنفس هستند متاسفانه در این مملکت برخی افراد گردن کلفت وام‌های میلیاردی گرفتند اما این کارگر‌ها و کشاورزانی که در حوادث طبیعی اموالشان را از دست داده‌اند مورد بی‌مهری قرار می‌گیرند.

قاضی‌پور ادامه داد: در شهرهای ورزقان و اهر بازسازی حدود ۹۰ درصد از خانه‌ها شروع نشده است و این پول‌های ۲۰ تا ۳۰ میلیون تومان با وضعیت تورم و گرانی حاکم بر کشور هزینه یک اتاق سه در چهار هم نمی‌شود.

نماینده ارومیه گفت: برخی از افراد آسیب دیده با این پول‌ها می‌خواهند قالیبافی راه اندازی کنند که اگر راه اندازی شود سه سال طول می‌کشد تا بتواند آن را به گردش مالی برساند حال کارگاهی که در حوادث تخریب شده‌اند قریب به ۳۰ سال مالیات می‌دادند چه اشکالی دارد که ۲۰ میلیون تومان وام بگیرند و ما حداکثر زمان تنفس را برای آن‌ها در نظر بگیریم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز