خبرگزاری کار ایران

حقیقت پور در گفت وگو با ایلنا:/تکرار/

طرح گزارش حادثه 22بهمن قم هزینه دارد

asdasd
کد خبر : ۵۹۰۹۰

اعضای كمیته پیگیری حادثه 22 بهمن قم در آخرین روزهای سال 91 با رئیس قوه قضاییه دیداری را برگزار كردند/ بیان گزارش هزینه بر است/ اعضای كمیته پیگیری حادثه 22 بهمن قم در ایام تعطیلات، گزارش پیگیریهای خود را تدوین كرده اند.

عضو هیات رئیسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: بهتر است هر تقسیم کشوری که در ایران می‌خواهد انجام پذیرد برای دوری از ایجاد التهاب و تنش در جامعه به بعد از انتخابات موکول شود.

منصور حقیقت‌پور عضو هیات رئیسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایلنا گفت: اعضای کمیته پیگیری حادثه ۲۲ بهمن قم در آخرین روزهای سال ۹۱ با رئیس قوه قضاییه دیداری را برگزار کردند.

وی در ادامه افزود: اعضای کمیته پیگیری حادثه ۲۲ بهمن قم در ایام تعطیلات گزارش پیگیریهای خود را تدوین کرده‌اند تا با نظر مسوولان در کمیسیون امنیت ملی و سیسات خارجی بصورت شفاهی یا کتبی مطرح کنند.

رئیس کمیته پیگیری حادثه ۲۲ بهمن ماه قم در مجلس بیان داشت: بیان گزارش هزینه بر است و هزینه آن سنگین است و مطرح شدن آن بصورت مکتوب به دستگاه‌های ذی ربط و یا شفاهی باید با صلاحدید مقامات انجام شود.

عضو هیات رئیسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس اظهار داشت: ما در پیگیرهای حادثه ۲۲ بهمن در قم به این نتیجه رسیده‌ایم که اقدامات انجام شده خلق الساعه نبوده بلکه در یک کار سازماندهی و هدفمند این اقدام انجام شده است.

حقیقت‌پور در ادامه با ابراز بی‌اطلاعی از حادثه خراسان شمالی در رابطه با تقسیمات کشوری نیز بیان داشت: بهتر است هر تقسیم کشوری که در ایران می‌خواهد انجام پذیرد برای دوری از ایجاد التهاب و تنش در جامعه به بعد از انتخابات موکول شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز