خبرگزاری کار ایران

استاندار آذربایجان شرقی زنگ آغاز سال تحصیلی را زد

asdasd

نزدیک به ۶۶۰ هزار دانش‌آموز در سال تحصیلی جاری در مقاطع تحصیلی مختلف آذربایجان شرقی از امروز وارد کلاس‌های درس شدند.

ایلنا - تبریز: استاندار آذربایجان شرقی صبح امروز (شنبه) با حضور در دبیرستان حافظ تبریز زنگ آغاز سال تحصیلی۹۲-۹۱ را به صدا درآورد.

به گزارش ایلنا احمد علیرضابیگی در حاشیه این مراسم گفت: کشور ما قابلیت‌های فوق‌العاده‌ای دارد که با کوشش جوانان و نوجوانان می‌توانیم از همه این قابلیت‌ها در مسیر رشد و پیشرفت استفاده کنیم.

احمد علیرضابیگی درباره خاطرات خود از بازگشایی مدارس گفت: اول مهر تداعی کننده خاطرات نشستن پشت می‌زهای مدرسه و به دست آوردن توانایی برای خدمت به مردم است که هیچگاه از ذهن انسان پاک نمی‌شود.

وی با بیان اینکه دانش‌آموزان امید آینده ما هستند افزود: خدا را شاکریم که در فضای جمهوری اسلامی نفس می‌کشیم و از عطر شهیدان بهره مندیم و به فضل الهی با وجود جوانان و نوجوانان دانش‌آموز ما به برتری علمی در سطح جهان فکر می‌کنیم.

علیرضابیگی با اشاره به شهادت دانشمندان هسته‌ای کشورمان اظهار داشت: شهادت این دانشمندان نشانه بغض و کینه نظام سلطه و دشمنی او با علم و دانش است اما با این کار‌ها حرکت علمی کشور متوقف نخواهد شد و جوانان ما با ادامه راه شهدای علمی کشور پرچم علم و دانش را به اهتزاز درخواهند آورد.

برپایه این گزارش نزدیک به ۶۶۰ هزار دانش‌آموز در سال تحصیلی جاری در مقاطع تحصیلی مختلف آذربایجان شرقی از امروز وارد کلاس‌های درس شدند.

۲۴ هزار دانش‌آموز هم در مناطق زلزله‌زده استان سال تحصیلی جدید را همراه با سایر دانش‌آموزان از امروز آغاز کردند.

همزمان با مراسم نمادین آغاز سال تحصیلی جدید، زنگ مهر با شعار «اشهد ان محمداً رسول‌الله» در مدارس کشور طنین‌انداز شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز