خبرگزاری کار ایران

قوامی در گفت‌و‌گو با ایلنا:

انجمن حجتیه به دنبال حذف هاشمی است

asdasd

آیت الله هاشمی باید همچون گذشته نقش ماندگار خود را در تاریخ ایفا کند و به افشای مسائلی که کشور را دچار بحران کرده است، بپردازد.

یک فعال سیاسی اصلاح طلب تاکید کرد: آیت الله هاشمی باید همچون گذشته نقش ماندگار خود را در تاریخ ایفا کند و به افشای مسائلی که کشور را دچار بحران کرده است، بپردازد.

ناصر قوامی در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایلنا، با اشاره به هجمه‌های اخیر علیه خانواده هاشمی تصریح کرد: پس از رحلت امام (ره) اکثریت قاطع شخصیت‌هایی که مورد اعتماد امام بودند به حاشیه رانده شدند، بنابراین امروز نه تنها جوسازی‌های تندی تنها علیه خانواده  آیت الله هاشمی بلکه نسبت به یاران امام (ره) صورت می‌گیرد.

این فعال سیاسی اصلاح طلب با تاکید بر اینکه ضربه به آبروی هاشمی در واقع صدمه به بخش وسیعی از جامعه محسوب می‌شود، عنوان کرد: ضدانقلاب‌ها در داخل و خارج دست در دست هم داده‌اند تا خانواده هاشمی را مورد تخریب قرار دهند چرا که با مشاهده رسانه‌های خارجی نیز متوجه هجمه‌های آن‌ها نسبت به آیت الله هاشمی می‌شویم.

قوامی با اشاره به اینکه بدون شک انجمن حجتیه در راستای انتقام،حذف و نابودی یاران امام همچون هاشمی نقش اساسی را ایفا می‌کند، گفت: البته من معتقدم مهدی هاشمی نیز باید همچون سایرین به کشور برگردد ولو اینکه به زندان برود. اگرچه جنجال‌های اخیر نیز ارتباطی به شخص مهدی هاشمی ندارد و همانطور که پیش از این نیز  گفتم تنها در راستای نابودی یاران امام (ره) است.

وی با تاکید بر ضرورت بازگشت هاشمی به تریبون نماز جمعه یادآور شد: البته بازگشت به تریبون نماز جمعه نیز مشکلی را حل نخواهد کرد، مگر اینکه آیت الله هاشمی همچون گذشته نقش خود را در تاریخ انقلاب ایفا کند و با جدیت احتمال انحراف انقلاب از مسیر خود را در صورت ادامه برخی سیاست‌ها و تنگ‌نظری‌ها بیان کند.

قوامی با انتقاد از وضعیت اقتصادی امروز کشور خاطرنشان کرد: امروز ارزش درآمد مردم به شدت كاهش یافته و گرانی کمر شکن شده است این درحالی است که مردم احساس می‌کنند در مقابل این مشکلات هیچ حامی ندارند. بنابراین در شرایطی که گرانی مردم و کشور را فلج کرده است، باید از مسئولان دولتی پرسید که چه بر سر درآمد سرشار نفت در این دوران آمده است؟

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز