خبرگزاری کار ایران

سخت‌کوشی الکنا الگوی من شد؛

حدادی: اکثر قهرمانان نامدار جهان در جام‌تارتو حضور داشتند

asdasd

الکنا از ورزش قهرمانی کناره‌گیری کرد و در انتخابات ریاست کمیته المپیک لیتوانی کاندیدا شده است.

نایب قهرمان المپیک لندن گفت: مسابقات جام ارگو و تارتو در استونی در سطح بالایی برگزار شد و بنده کسب عنوان سوم و اول این رقابت ها را به هواداران پرسپولیس تقدیم می کنم.

به گزارش ایلنا، احسان حدادی افزود: این رقابت‌های در سطح بالایی برگزار شد و اکثر قهرمانان نامدار جهان و المپیک در این رقابت‌ها حضور یافتند. در این میان برای همه جالب بود که بدانند واژه پرسپولیس که روی پیراهن من درج شده چه هست و در این باره از من سوالاتی می پرسیدند.

وی افزود: من هم توضیح دادم پرسپولیس پرطرفدارترین تیم آسیا است و نزدیک به 30 میلیون هوادار دارد و برای آنها جالب بود یک تیم فوتبال با من قرارداد بسته و اسپانسر آن شده است. من هم توضیح دادم این باشگاه می خواهد در رشته های مختلف ورزشی فعالیت کند و با توجه به اینکه بنده اسپانسرهایم را به خاطر تحریم ها از دست داده ام، مدیریت این باشگاه برای حمایت از یک قهرمان ملی و همچنین توسعه فعالیت های باشگاه، بنده را به استخدام باشگاه پرسپولیس در آورده و از من حمایت می کند. اگر شما به سایت این مسابقات بروید خواهید دید رقبای من از اسپانسرهای متعددی بهره مند بوده اند.

حدادی تصریح کرد: سطح مسابقات خوب بود اما هوا بسیار سرد بود و با توجه به نزدیک بودن استونی به قطب و همچنین افت نسبی ورزشکاران پس از رقابت‌های المپیک حدنصاب‌های بدست آمده نسبت به رقابت‌های لندن متفاوت بود.

وی در ادامه افزود: در جام ارگو، کانتر اول شد و بنده به عنوان سوم دست یافتم اما در رقابت‌های جام تارتو به مقام اول دست یافتم و این عنوان را به هواداران پرسپولیس تقدیم می‌کنم و امیدوارم در سایر مسابقات بین المللی نیز بتوانم نتایج خوبی کسب کنم.

حدادی درباره آخرین وضعیت رقبایش گفت: کانتر امسال در تمامی مسابقات شرکت می کند. او هر چند سن بالایی دارد اما تمامی انرژی اش را گذاشته تا در سال های آخر قهرمانی اش بتواند به عناوینی دست پیدا کند. او 35 سال سن دارد و از ناحیه کمر نیز با مصدومیتی مواجه است و احتمال می رود طی ماه های آینده از دنیای قهرمانی خداحافظی کند.

نایب قهرمان المپیک لندن خاطر نشان کرد: هارتینگ نفر اول المپیک لندن که 28 ساله است دو بار زانویش را عمل کرده و هنوز هم مشکلاتی دارد. شاید به همین واسطه بود که او در لیگ جهانی الماس و مسابقات استونی شرکت نکرد و اگر مشکلش حل نشود باید ورزش قهرمانی را کنار بگذارد.

وی ادامه داد: الکنا قهرمان سابق المپیک سیدنی و آتن و نفر سوم مسابقات المپیک پکن که در لندن چهارم شد نیز از ورزش قهرمانی کناره‌گیری کرده و در انتخابات ریاست کمیته المپیک لیتوانی کاندیدا شده است.

حدادی گفت: اوج پرتابگران دیسک در سن 30تا 35سالگی است چراکه آنها در اوج قدرت بدنی و تجربه هستند و بهترین نتایج را در این سنین کسب می کنند. الکنا و کانتر در این سن قهرمان المپیک جهان شدند. بنده امیدوارم با توجه به کناره‌گیری احتمالی رقبایم بتوانم در المپیک بعدی به عنوان قهرمانی دست پیدا کنم.

حدادی در ادامه به نکته جالبی اشاره کرد و گفت: می خواستم در استونی از طرف باشگاه پرسپولیس و خودم هدیه ای به الکنا قهرمان دو دوره المپیک و رقیب خودم اهدا کنم اما او به واسطه حضور در انتخابات کمیته المپیک لیتوانی و رایزنی برای کسب ریاست این انتخابات غایب بود و من هدیه باشگاه پرسپولیس که صنایع دستی اصفهان بود را از طریق یکی از دوستانم برای او ارسال کردم. من او را خیلی دوست دارم و تمایل داشتم اگر قرار است هر فردی به جز خودم قهرمان المپیک لندن شود، این فرد الکنا باشد.

نائب قهرمان المپیک لندن همچنین متذکر شد: الکنا یک ورزشکار تحصیلکرده، با شخصیت و محبوب است که با 40 سال سن متاسفانه در المپیک لندن چهارم شد و چهار فرزندش نظاره‌گر تلاش او بودند. سخت‌کوشی الکنا الگویی برای من شد تا با تمرین و تلاش هر چه بیشتر و با توجه به اینکه 28 ساله هستم، چندین سال دیگر در مسابقات بین المللی شرکت کنم.

حدادی در پایان گفت: امیدوارم تیم فوتبال پرسپولیس نیز در ادامه رقابت های لیگ برتر نتایج خوبی کسب کرده و هوادارانش را خوشحال کند.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز