خبرگزاری کار ایران

دکتر حسین راغفر در گفت وگو با ایلنا خبرداد:

نامه 43 اقتصاد دان به احمدی نژاد

asdasd
کد خبر : ۵۰۲۱۳

43 اقتصاد دان مطرح كشور كه همگی از اساتید دانشگاه‌های معتبر ایران هستند، طی نامه ای به رییس جمهور به تشریح وضعیت اقتصادی كشور طی ماههای گذشته پرداختند.

43 اقتصاد دان مطرح كشور طی نامه ای به رییس جمهور از شرایط نابسامان اقتصاد كشور انتقاد كردند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، 43 اقتصاد دان مطرح كشور كه همگی از اساتید دانشگاه‌های معتبر ایران هستند، طی نامه ای به رییس جمهور به تشریح وضعیت اقتصادی كشور طی ماههای گذشته پرداختند.

نویسندگان این نامه كه به زودی منتشر می شود با انتقاد از بی‌توجهی احمدی‌نژاد به اصول علم اقتصاد ابراز نگرانی کرده‌اند که «با تداوم تصمیمات شتابزده و غیر كارشناسی دولت، اقتصاد كشور در وضعیت دشوارتری قرار گیرد و با گذشت زمان هزینه برون رفت از بحران‌های اقتصادی برای مردم و عاملان اقتصادی سنگین تر شود».

در این راستا  دکتر حسین راغفر در گفتگو با خبرنگار ایلنا با اشاره به متن این نامه اظهار داشت: شرایط نابسامان اقتصادی و بی توجهی دولت به سیاست های اقتصادی و اثار سوء و مخرب تصمیمات عجولانه دولت از مفاد این نامه است.

وی افزود: در این نامه اقتصاد دانان در خصوص اصلاح وضعیت فعلی راه حل هایی نیز ارائه داده اند كه امیدواریم اجرایی شود.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز