خبرگزاری کار ایران

فراخوان نخستین جشنواره بین المللی فیلم وعکس شهدای جهاد علمی منتشر شد

سازمان بسیج اساتید دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی کشور به مناسبت کنگره ملی شهدای جهاد علمی در نظر دارد نخستین جشنواره بین المللی فیلم و عکس شهدای جهاد علمی برگزاركند.

 ایلنا: سازمان بسیج اساتید دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی کشور به مناسبت کنگره ملی شهدای جهاد علمی در نظر دارد نخستین جشنواره بین المللی فیلم و عکس شهدای جهاد علمی برگزاركند.


به گزارش ایلنا؛ این جشنواره با اهدافی چون: پاسداشت مجاهدت‌های شهدای جهاد علمی، در راه پیشرفت و استقلال کشور،تبیین مقام علمی و معنوی شهدای جهاد علمی،گسترش فعالیت‌های فرهنگی مرتبط با شهدای جهاد علمی، انسجام بخشی به آثار فرهنگی در راستای مقام و منزلت علم جهادی برگزار می‌شود.


بر پایه این خبر، این جشنواره با موضوع خاص ابعاد شخصیتی شهدای جهاد علمی شهیدان: دکترمجید شهریاری، دکترمسعود علیمحمدی، سردارحسن طهرانی مقدم، مهندس مصطفی احمدی روشن و مهندس داریوش رضایی‌نژاد و در بخش بین الملل با رویکرد توجه به جریان جنگ خاموش غربی هاو استکبار جهانی در راستای نخبه کشی و تخریب دانش هسته‌ای ایران، جهان اسلام و ملل مستقل طراحی و تعریف شده است.
در این فراخوان عنوان شد: عمده‌ترین محورهای بخش ملی «ارتباط روحیه ولایتمداری بر بصیرت شهدای جهاد علمی»، «نقش فرهنگ انقلاب اسلامی بر رویکرد علمی شهدای جهاد علمی»، «تحریم‌ها و آثار آن بر موفقیت و پیشرفت علمی»، «تاثیر تربیت اسلامی در خودسازی شهدای جهاد علمی»، «نقش خانواده و تاثیر محیط کار درموفقیت شهدای جهاد علمی و تاثیر فرهنگ ایثار و شهادت بر رشد و ارتقای علم جهادی عنوان شده است.
به گزارش روابط عمومی جشنواره فیلم و عکس شهدای جهاد علمی این رویداد فرهنگی و سینمایی در قالب دو بخش» فیلم کوتاه «،» و «عکس» شکل گرفته است؛ بخش فیلم کوتاهشامل: فیلم‌های کوتاه داستانی، آثار مستند و نماهنگ است و بخش عکس جشنواره با موضوع شهدای جهاد علمی و شامل کلیه آثاری می‌شود که پیرامون این شهدا از زندگی، فعالیت‌ها، شهادت و تشییع جنازه‌های مطهر آن‌ها تهیه شده باشد.
در این خبر همچنین، آمده است: بخش بین الملل در ساختار جشنواره به عنوان بخش جنبی تعریف شده و کلیه فیلم‌های کوتاهی را در بر می‌گیرد که به نوعی با جریان جنگ خاموش غربی هاو استکبار جهانی در راستای نخبه کشی و تخریب دانش هسته‌ای ایران، جهان اسلام و ملل مستقل مربوط می‌شود. این بخش با همکاری سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی صورت می‌گیرد.
فیلمسازان و عکاسان علاقمند تا ۳۰ مهرماه فرصت دارند آثارشان را به نشانی دبیرخانه جشنواره تهران-خیابان انقلاب-روبروی درب اصلی دانشگاه تهران-پلاک ۱۲۴۶طبقه سوم- دبیرخانه جشنواره ارسال یا تحویل نمایند. ضمنا، تلفن تماس: ۶۶۹۷۵۶۲۴-۰۲۱ و ۶۶۹۷۵۶۴۴- ۰۲۱جهت کسب اطلاعات بیشتر معرفی شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز