خبرگزاری کار ایران

استاندار سمنان:

زندگی نامه شهید بهروزی در متون درسی قرار گیرد

asdasd
کد خبر : ۴۴۸۳۴

استاندار سمنان با تجلیل از مقام خردسال ترین شهید انقلاب اسلامی سمنان گفت: شهید بهروزی الگویی برای دانش آموزان و نوجوانان است.

ایلنا - سمنان: عباس رهی در ششمین روز از دهه فجر در دیدار با خانواده شهید بهروز بهروزی گفت: از زندگی و فعالیت های این شهید نوجوان که در دوران انقلاب به شهادت رسید باید محصولات فرهنگی، هنری و... تهیه و ارائه شود.
وی از مدیر کل آموزش و پرورش استان سمنان خواست تا با تهیه زندگی نامه و فعالیت های انقلابی این شهید نوجوان، آن را برای قرار گرفتن در متون درسی به وزارت خانه پیشنهاد بدهد.
رهی با اشاره به خردسالی این شهید و تاکید بر فرازهایی از فعالیت های وی گفت: این شهید حتی از شهید فهمیده کوچک تر و فعالیت وی در دوران انقلاب برای حرکت دادن مردم موثرتر بوده است.
استاندار سمنان در این دیدار از صبر و تحمل خانواده شهدا به ویژه شهید بهروزی تقدیر کرد و جایگاه شهدا را در پیشگاه خداوند مورد تاکید قرار داد.
مادر شهید بهروزی نیز در این نشست گفت: پیام این شهید همواره دفاع و حمایت از انقلاب اسلامی بوده است.
زهرا مهدوی گفت: بهروز در دوران انقلاب و در میدان شهید بهشتی (سی سر) با گلوله مستقیم نیروهای پلیس دوران طاغوت به شهادت رسید و پس از شهادت وی راهپیمایی ها و حرکت های انقلابی در سمنان شدت گرفت.
شهید بهروز بهروزی در دهم دی ماه سال 57 و در مبارزات انقلابی مردم به شهادت رسید و عنوان اولین شهید انقلاب اسلامی سمنان را به نام خود ثبت کرد.
در این دیدار فرماندار سمنان، امام جمعه موقت سمنان و جمعی از مسوولان حضور داشتند

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز