خبرگزاری کار ایران

بارش برف در مناطق زلزله زده آذربایجان؛

نماینده ورزقان: زلزله زدگان در تامین گرمای چادرها مشکل دارند

asdasd

یکی از مشکلات اصلی مردم این است که از هیتر برای گرم کردن چادر استفاده می کنند و اداره برق هم مدام هشدار می دهد که از هیتر استفاده نکنند چون شبکه جواب نمی دهد.

ایلنا: نماینده ورزقان در مجلس شورای اسلامی گفت: همه افراد مناطق زلزله زده، چه روستا‌ها و چه بخش‌های دیگر در چادر زندگی می‌کنند و مسئولین می‌دانند که مردم در چادر و در این سرما نمی‌توانند زندگی کنند.

الهوردی دهقانی نماینده ورزقان در مجلس شورای اسلامی در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایلنا گفت: هنوز اقدامات انجام شده برای ساخت مسکن موقت به جایی نرسیده است و مسئولان که وعده احداث ۴۵ روزه مسکن موقت را داده بودند، با گذشت ۴۰ روز از زمان شروع فعالیت‌ها هنوز در ابتدای کار هستند.

وی تاکید کرد: کانکس‌هایی که وعده آن را داده بودند تامین نشده است و شنیده‌ام که به مردم گفته‌اند کانکس اهدا کنند، در حالی که تهیه کانکس آن هم در آغاز فصل سرما وظیفه مسئولین است نه مردم.

دهقانی اظهار داشت: همه افراد مناطق زلزله زده، چه روستا‌ها و چه بخش‌های دیگر در چادر زندگی می‌کنند و مسئولان می‌دانند که مردم در چادر و در این سرما نمی‌توانند زندگی کنند.

وی افزود: در حال حاضر یکی از مشکلات اصلی مردم این است که از هیتر برای گرم کردن چادر استفاده می‌کنند و اداره برق هم مدام هشدار می‌دهد که از هی‌تر استفاده نکنند چون شبکه جواب نمی‌دهد و مردم مانده‌اند که چگونه باید گرمای چادر‌ها را تامین کنند.

وی تصریح کرد: مسئولان به گفته‌های خود عمل کنند و برای مردم سرپناهی تهیه کنند که سرما آزارشان ندهد و خیالشان راحت شود.

نماینده ورزقان ادامه داد: به هر حال مسئولان باید به اسکان دائم مردم بیاندیشند و اسکان مردم ۱. ۵ تا ۲ سال زمان می‌خواهد و بحث ما این است که اگر مدیریت صحیح اعمال شود مشکلات سریع‌تر حل می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز