خبرگزاری کار ایران

جلودارزاده در گفت‌و‌گو با ایلنا:

ائتلاف هاشمی و ناطق نوری به نفع کشور است

افرادی همچون هاشمی و ناطق نوری با توجه به وارستگی شخصیتی که دارند می‌توانند دور هم جمع شوند و با توجه به طرفدارانی که هر یک از آن‌ها دارند، ائتلاف آن‌ها می‌تواند شرایط خوبی را برای کشور ایجاد کند.

یک فعال سیاسی اصلاح طلب معتقد است، افرادی همچون هاشمی و ناطق نوری با توجه به وارستگی شخصیتی که دارند می‌توانند دور هم جمع شوند و با توجه به طرفدارانی که هر یک از آن‌ها دارند، ائتلاف آن‌ها می‌تواند شرایط خوبی را برای کشور ایجاد کند.

سهیلا جلودارزاده درگفت‌و‌گو باخبرنگار ایلنا عنوان کرد: افرادی که برای دیگر جریان‌ها شروطی را مطرح می‌کنند باید شخصیت حقیقی شان متکی به یک شخصیت حقوقی باشد بنابراین اگر نظرات ارائه شده در چارچوب قانون نباشد غیر قابل اعتنا و یک نظر شخصی خواهد بود.

وی ادامه داد: اینکه امروز یک جناح درباره حضور رقبای خود اظهار نظر می‌کند و باید‌ها و نبایدهایی را برای دیگران مطرح می‌کند هیچ جنبه قانونی ندارد.

جلودارزاده با تاکید براینکه عده‌ای خود را منشا قانون می‌دانند، تصریح کرد: متاسفانه این افراد قانون را تنها زمانی که مورد علاقه آن‌ها باشد به رسمیت می‌شناسند.

وی افزود: دولت‌ها باید علاوه بر توسعه کشور برای توسعه افراد و خانواده‌ها نیز با برنامه وارد شوند در حالی که دولت نهم و دهم چنین زمینه سازی را برای توسعه کشور انجام نداد. امروز هیچ فردی نمی‌تواند به شکل مطمئن روی شغل و زندگی خود سرمایه گذاری کند.

جلودارزاده عنوان کرد: وضعیت ایران در عرصه بین المللی می‌تواند بهتر از امروز باشد. بنابراین نمی‌توان همواره دشمن را عامل این مساله دانست چراکه از ابتدای انقلاب تاکنون دشمنان کارشکنی‌های خود را داشته‌اند.

این فعال سیاسی اصلاح طلب همچنین در خصوص ضرورت تشکیل اتاق فکر در جریان اصلاحات خاطرنشان کرد: من معتقدم همگرایی درجامعه اسلامی همواره یک شاخص برای اسلامیت آن جامعه است همانگونه که واگرایی نیز حاصل تفکرات شیطانی است بنابراین هر ساز و کاری که منجر به همگرایی افراد و گروه‌ها گردد، مفید خواهد بود.

جلودارزاده ضمن مثبت خواندن ائتلاف شخصیت‌های برجسته نظام برای معرفی کاندیدای انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری اعلام کرد: این امر شدنی است به شرط اینکه افرادی همچون هاشمی و ناطق نوری با توجه به وارستگی شخصیتی که دارند می‌توانند دور هم جمع شوند و با توجه به طرفدارانی که هر یک از آن‌ها دارند، ائتلاف آن‌ها می‌تواند شرایط خوبی را برای کشور ایجاد کند.

وی در خصوص اظهارات جریان مقابل در مورد مرگ جریان اصلاحات خاطرنشان کرد: این اظهارات آرزوی قلبی آن‌ها و در جهت منافع زودگذر و فردیشان است چراکه اصلاح طلبی جریانی فراگیر و رو به رشد است که به وجود آورنده انقلاب و در صدد حفظ و اعتلای آن است. این جریان به دنبال آن است که شرایط را بهتر کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز