خبرگزاری کار ایران

درگیری‌های شبانه میان معترضان و نیروهای امنیتی در قاهره

asdasd
کد خبر : ۴۳۶۱۰

ساعت‌های نخست شب گذشته بار دیگر معترضان با نیروهای امنیتی در نزدیکی میدان التحریر و کاخ ریاست‌جمهوری درگیر شدند.

شب گذشته اطراف میدان «التحریر» در قلب قاهره، شاهد درگیری‌های محدودی میان معترضان و نیروهای امنیتی بود.
به گزارش ایلنا به نقل از خبرگزاری آناتولی، ساعت‌های نخست شب گذشته بار دیگر معترضان با نیروهای امنیتی در نزدیکی میدان التحریر و کاخ ریاست‌جمهوری درگیر شدند.
شاهدان عینی گفتند که صد‌ها معترض جوان و کودک به سمت نیروهای امنیتی مصر سنگ پرتاب کردند اما نیروهای امنیتی با خویشتن‌داری و عقب‌نشینی مختصر از شلیک گاز اشک‌آور نیز خودداری کردند.
این شاهدان افزودند که پس از آن‌که معترضان به سنگ‌پرانی خود علیه نیروهای امنیتی ادامه داده و عرصه را بر آن‌ها تنگ کردند، میان دو طرف درگیری به وقوع پیوست و تعدادی از معترضان نیز که بر سنگ‌پرانی و نزدیک شدن به نیروهای امنیتی اصرار داشتند، بازداشت شدند.
منطقه نزدیک به کاخ ریاست‌جمهوری مصر نیز شاهد وضعیتی مشابه با میدان التحریر بود و ده‌ها معترض تلاش کردند برخی از خیابان‌های منتهی به کاخ ریاست‌جمهوری را ببندند که با دخالت نیروهای امنیتی، معترضان قانع شدند که به بستن خیابان‌ها پایان دهند، با وجود این درگیری‌های محدودی نیز میان دو طرف به وقوع پیوست.
در همین حال صبح امروز میدان التحریر شاهد آرامش بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز