خبرگزاری کار ایران

با حكم مرتضوی صورت گرفت؛

انتصاب پنج مدیر جدید در سطوح میانی و عالی تامین اجتماعی

asdasd

این انتصاب‌ها در سطوح میانی و عالی مدیریتی تامین اجتماعی درحالی صورت گرفتند که یك روز بعد (یكشنبه 26 شهریور) دیوان عدالت اداری اعلام كرد شیخ‌الاسلامی و هئیت امناء سازمان تامین اجتماعی ابلاغ سعید مرتضوی را لغو کرده‌اند.

سعید مرتضوی در احکام جداگانه‌ای مدیران درمان استان‌های یزد، همدان و خراسان رضوی و همچنین رئیس دفتر رسیدگی به اسناد پزشکی استان خراسان رضوی و مدیرکل امور بین‌الملل سازمان تأمین‌اجتماعی را منصوب کرد.

به گزارش ایلنا، طبق احکام مدیرعامل تامین اجتماعی که طی هفته گذشته تا روز شنبه ۲۵ شهریور صادر شدند علیرضا صفری، حامد هاتفی و سعید سیدعلی اکبر به سمت مدیریت درمان استان‌های همدان، یزد و خراسان رضوی منصوب شدند و غلامحسین دهقان‌نوده رئیس دفتر رسیدگی به اسناد پزشکی استان خراسان رضوی شد و شیروان دارایی نیز به سمت مدیرکل امور بین‌الملل و مشاور امور پزشکی و درمان مدیرعامل منصوب شد.

این انتصاب‌ها در سطوح میانی و عالی مدیریتی تامین اجتماعی درحالی صورت گرفتند که یك روز بعد (یكشنبه 26 شهریور) با ابلاغ حکم قطعی عزل سعید مرتضوی توسط دیوان عدالت اداری به وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، مدیر کل حوزه ریاست و روابط عمومی دیوان عدالت اداری اعلام کرده بود: شیخ‌الاسلامی و هئیت امناء سازمان تامین اجتماعی ابلاغ سعید مرتضوی را لغو کرده‌اند.

علی اکبر بختیاری در توضیح این خبر گفته بود: رای دیوان عدالت اداری درباره مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی با لغو ابلاغ او از سوی وزیر و هئیت امنا اجرایی شده و دیگر مشکلی در این رابطه وجود ندارد.

بختیاری در خصوص تاثیر تغییر اساسنامه تامین اجتماعی و تبدیل «صندوق» به «سازمان» بر ابقای مرتضوی در سمت خود گفته است: اگر بر اساس تغییر اساسنامه، موضوع جدیدی طرح شود، نیازمند رسیدگی مجدد خواهد بود و این موضوع ربطی به رسیدگی سابق هیات عمومی دیوان عدالت اداری ندارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز