خبرگزاری کار ایران

نقشه راه مقابله با شیوع اعتیاد در زنان تدوین شد

asdasd
کد خبر : ۳۹۰۹۷

موضوع شیوع اعتیاد و مصرف مواد مخدر در زنان و راهکارهای موثر برای حمایت از خانواده و زنان، دستور کار این جلسه بود که مورد بحث و بررسی حاضران قرار گرفت.

ایلنا: معاون کاهش تقاضا و توسعه مشارکت‌های مردمی ستاد مبارزه با مواد مخدر از تهیه نقشه راه مقابله با شیوع اعتیاد در زنان خبر داد.

به گزارش ایلنا، بابک دین‌پرست در چهارمین جلسه کمیته پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی کمیسیون اجتماعی مجلس اظهار داشت: این جلسه به ریاست عزیزی رییس کمسیون اجتماعی مجلس و با حضور حسین طلا نایب رییس کمیسیون اجتماعی مجلس، معاونان و مدیران دستگاه‌های مرتبط از جمله قوه قضائیه، مجلس شورای اسلامی، وزارتخانه‌های تعاون کار و رفاه اجتماعی و دادگستری، سازمان‌های بهزیستی، زندان‌ها و صدا و سیما، نیروی انتظامی، کمیته امداد امام خمینی (ره) و ستاد مبارزه با مواد مخدر برگزار شد.

وی افزود: موضوع شیوع اعتیاد و مصرف مواد مخدر در زنان و راهکارهای موثر برای حمایت از خانواده و زنان، دستور کار این جلسه بود که مورد بحث و بررسی حاضران قرار گرفت.

معاون کاهش تقاضای ستاد ادامه داد: در این جلسه مقرر شد که نقشه راه مورد نظر کمیته پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی کمیسیون اجتماعی مجلس در خصوص مقابله با شیوع اعتیاد در زنان با مشارکت دستگاه‌های ذی‌ربط و متولی امر تهیه و در ‌‌نهایت در اختیار کمیته قرار گیرد و در این ارتباط مقرر شده برای بخش مبارزه با مواد مخدرِ این سندِ بالا دستی، سند پیشگیری اولیه از اعتیاد مصوب ستاد ملاک عمل قرار گیرد.

دین پرست افزود: همچنین در این جلسه کلیات مربوط به آیین‌نامه کمیته تخصصی زنان و خانواده مطرح و مقرر شد دستگاه‌های مرتبط، نقطه نظرات خود را برای اعمال در این آیین‌نامه ارائه کنند.

وی اظهار داشت: مهم‌ترین تهدیداتی که در حوزه‌های مختلف متوجه زنان است در این جلسه مورد بحث و بررسی قرار گرفت و قرار شد مجموع قوانین حمایتی زنان و خانواده نیز جمع‌بندی و در جلسه آتی به آن‌ها پرداخته شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز