خبرگزاری کار ایران

به مناسبت سفر رئیس جمهور؛

تشکل‌های کارگری، کارفرمایی و تعاونی قم بیانیه صادر کردند

asdasd
کد خبر : ۲۵۴۳۱۴

تشکلهای کارگری، کارفرمایی و جامعه تعاون‌گران استان قم، در بیانیه ای، از مردم قم خواستند در مراسم استقبال از ورود رئیس جمهور و هئیت دولت به استان قم، شرکت فعال داشته باشند.

تشکل‌های کارگری، کارفرمایی و جامعه تعاون‌گران استان قم، در بیانیه ای، از مردم قم خواستند در مراسم استقبال از ورود رئیس جمهور و هئیت دولت به استان قم، شرکت فعال داشته باشند.

به گزارش ایلنا از قم، متن کامل این بیانیه به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم
ولقد ارسلنا رسلنا بالبینات وانزلنا معهم الکتاب والمیزان لیقوم الناس بالقسط

خداوند تبارک و تعالی را شاکریم که مردم شهید پرور، می‌ه‌مان نواز و شریف استان کریمه اهل بیت(علی‌ها سلام) در سفر استانی ریاست محترم جمهوری اسلامی میزبان کاروان تدبیر و امید هستند.

در آستانه این سفر تاریخ ساز از عموم مردم متدین و فهیم پایتخت علم و اجتهاد دعوت می‌نماییم در مراسم استقبال و دیدار عمومی حضرت حجت الاسلام و المسلمین جناب آقای دکتر روحانی ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران حضور بهم رسانند.

یقیناً سفر پر خیر و برکت جناب حجت الاسلام والمسلمین دکتر روحانی و اعضای هیئت دولت به استان کریمه اهل بیت(علی‌ها سلام) سندی پر افتخار را در تاریخ این استان رقم خواهد زد.

زیرا بر این باوریم حضور کاروان تدبیر و امید به پرچم داری ریاست محترم جمهوری در این استان و استقبال حماسی و پرشور مردم همیشه در صحنه قم منشأ خیر و برکت بوده و توسعه و رونق اقتصادی استان را بیش از هر زمان دیگری فراهم خواهد آورد.

میزبانی گرم و پرشور شما مردم ولایت مدار و با ایمان از ریاست جمهوری و کاروان تدبیر و امید جلوه‌ای دیگر از وحدت، همگرایی و همدلی آحاد مردم و اقتدار روزافزون نظام جمهوری اسلامی را به معرض نمایش خواهد گذاشت.

بی‌تردید حضور پرشور، کم نظیر و به یاد ماندنی شما مردم شریف قم به همراه احساسات عمیق و شعور بالای دینی و فرهنگی در مراسم استقبال و دیدار عمومی ریاست جمهوری، برگ زرینی بر التزام به آرمان‌های حضرت امام(ره)، مقام معظم رهبری(مدظله العالی) و حمایت از خدمتگزاران در این سفر پر خیر و برکت خواهد بود.

استقبال پر شور و مشئون از مودت اقشار مختلف شما مردم عزیز اعم از خانواده معظم و معزز شهدا و جانبازان و ایثارگران، روحانیون، فرهنگیان، دانشگاهیان، کارمندان، کشاورزان، اصناف، کارگران، کارفرمایان، کارآفرینان، تعاونگران، صدا و سیما، اصحاب پرتلاش رسانه‌های مکتوب و دیجیتال، دانشجویان، دانش آموزان، جوانان پرشور و با نشاط، عوامل اجرایی، نظامی، انتظامی، امنیتی و تمامی گروه‌های سیاسی و اجتماعی استان را شایسته سپاسگزاری می‌دانیم و مراتب قدردانی و قدر‌شناسی خود را اعلام می‌داریم.

امیدواریم در سایه توجهات الهی، مشارکت‌ها و حمایت‌های مردم همیشه در صحنه استان، برکات و دستاوردهای سفر کاروان تدبیر و امید و در راس آن جناب دکتر روحانی ریاست جمهوری اسلامی ایران گشایش گر افق‌های جدید توسعه، پیشرفت و رونق اقتصادی درپایتخت علم و اجتهاد ایران عزیز خواهد بود.

خداوند سبحان را شاکریم که در سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهاد ی، توفیق میزبانی از رئیس جمهور محترم جناب آقای دکترروحانی، معاونین و وزرای سخت کوش و پرتلاش دولت تدبیر وامید، بالاخص دکتر علی ربیعی وزیر ساعی و پاسخگوی تعاون، کار و رفاه اجتماعی نصیب مجاورین، ساکنین و زائرین عش آل محمد(ص) شده و شمیم خوش خدمت آمیخته به امید و نشاط و سر زندگی را بر فضای پایتخت علم و اجتهاد ساری و جاری ساخته است.

بدیهی است این حماسه حضور در سال «اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی»، پایبندی و اعتقاد قلبی مردم به آرمانهای حضرت امام(ره)، منویات مقام معظم رهبری و مجد و عظمت نظام مقدس جمهوری اسلامی را در میادین بین المللی به نمایش خواهد گذاشت.

والسلام علیکم و رحمه الله و برکاته

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز