خبرگزاری کار ایران

آغاز لیگ حرفه‌ای بسکتبال؛

نفت در کوارتر سوم سوخت / خوش‌یمنی ترم جدید برای دانشگاه ‌آزاد

asdasd
کد خبر : ۲۵۲۷۳۷

با زیاد شدن اختلاف ۲ تیم عماد صابری، سرمربی نفت مجبور به گرفتن وقت استراحت شد اما این ترفند هم راه به جایی نبرد تا پمینا در پایان با برتری ۸۴ بر ۷۴ نخستین دیدارش را با پیروزی به پایان برساند.

لیگ حرفه‌ای بسکتبال ایران امروز با برگزاری ۲ دیدار آغاز شد که در آن‌ها تیم‌های پمینای اصفهان و دانشگاه ‌آزاد برابر حریفان خود به برتری رسیدند.

به گزارش ایلنا، هفته نخست لیگ حرفه‌ای بسکتبال ایران، بعد از ظهر امروز با برگزاری ۲ دیدار آغاز شد که در یکی از این دیدارها تیم پمینا از ساعت ۱۶ در سالن باران اصفهان میزبان صنعت نفت آبادان بود که این دیدار با برتری ۸۴ بر ۷۴ پمینا به پایان رسید.

میزبان این دیدار را متزلزل آغاز کرد و ناهماهنگی بین بازیکنان پمینا در کوارتر نخست به خوبی نمایان بود. این موضوع با بازی خوب نفتی‌ها و با حضور جابر روزبهانی زیرسبد پمینا توام شد تا نتیجه پایانی کوارتر نخست ۲۱ بر ۱۶ به سود نفت باشد.

در کواتر دوم، پمینا با بازی خوب ایوب باهران و پرتاب‌های ۲ و ۳ امتیازی وی فاصله‌اش را با نفت کمتر کرد. در این کوارتر اصغر کاردوست جای جابر روزبهانی را در ترکیب صنعت نفت گرفت. در وقت دوم بازی خوب عماد سلمانی هم برای آبادانی‌ها به خوبی نمایان بود و این تیم در پایان نیمه نخست به برتری ۳۷ بر ۳۴ رسید.

با شروع نیمه دوم، اصفهانی‌ها بازی متفاوتی نشان دادند و با حضور ایمان هنرمند در گارد راس، درخشش هروه توره، بازیکن ساح عاجی این تیم و پرتاب‌های دقیق فرهاد صبوری، علاوه بر جبران امتیازات عقب‌افتاده، ۱۱ امتیاز هم از حریف پیش افتادند تا در کوارتر سوم نتیجه به سود پمینا عوض شود و شاگردان صادق‌زاده در پایان این وقت به برتری ۵۹ بر ۴۸ رسید.

در کوارتر پایانی، وارطان بیدروسیان از ابتدا در پست ۴ پمینا به میدان آمد تا در کنار ایمان زندی، قدرت هجومی این تیم را بیشتر کند. این تاکتیک در ابتدای وقت چهارم ثمری نداشت و اصغر کاردوست موفق شد اختلاف نفت را با میزبان کاهش دهد اما در ادامه ایمان زندی با ۲ پرتاب ۳ امتیازی مجدداً برتری را به اردوی اصفهانی‌ها آورد. نفت هم با بازی خوب عماد سلمانی و پرتاب ۳ امتیازی یونس لاله‌زاده فاصله را به حداقل رساند اما کرم احمدیان این پرتاب را پاسخ داد تا در فاصله ۳ دقیقه به پایان بازی، پمینا ۷۱ بر ۶۷ پیش بیفتد.

با زیاد شدن اختلاف ۲ تیم عماد صابری، سرمربی صنعت نفت مجبور به گرفتن وقت استراحت شد اما این ترفند هم راه به جایی نبرد تا پمینا در پایان با برتری ۸۴ بر ۷۴ نخستین دیدارش ر ا در لیگ حرفه‌ای با پیروزی به پایان برساند.

در دیگر دیدار امروز هم دانشگاه آزاد از ساعت ۱۶ در سالن حکیمیه واحد تهران‌شمال میزبان شهرداری گرگان بود که این دیدار هم در پایان با برتری ۷۸ بر ۶۴ دانشگاه آزاد به پایان رسید تا شاگردان مهران شاهین‌طبع خاطره تلخ شکست در نیمه نهایی لیگ ملی را برابر پتروشیمی بندرامام فراموش کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز