خبرگزاری کار ایران

توصیه آیت الله نورمفیدی در دیدار با عارف:

با قاطعیت در انتخابات مجلس شرکت کنید

asdasd
کد خبر : ۲۵۲۲۸۷

علی‌رغم تاکیدات امام(ره) و رهبر معظم انقلاب متاسفانه شاهد هستیم به بهانه‌های مختلف نیروهای توانمند را حذف می‌کنند، تا کی می‌خواهیم نیروهای عظیم و با تجربه را کنار بگذاریم؟

نماینده ولی فقیه در استان گلستان تاکید کرد: فساد زمانی در کشور رخنه کرد که چهره‌های اصلی را کنارگذاشتند.

به گزارش ایلنا، آیت الله سید کاظم نورمفیدی در دیدار با محمدرضا عارف با اشاره به انصراف وی از انتخابات ریاست جمهوری سال ۹۲ آن را اقدامی ایثارگرانه دانست و گفت: اقدام اخلاقی شما در انتخابات ریاست جمهوری باید برای نسل‌های مختلف به ویژه نسل سوم انقلاب الگو شود.

وی با بیان اینکه باید تندروها از دو جریان سیاسی کشور کنار گذاشته شوند، خاطرنشان کرد: آنچه به انقلاب و نظام آسیب می‌زند تندروی است و باید مراقبت کرد تندروها میدان‌دار نشوند.

امام جمعه گرگان با یادآوری تاکیدات امام خمینی(ره) و رهبر انقلاب بر لزوم وجود آزادی در کشور، گفت: علی‌رغم تاکیدات امام(ره) و رهبر معظم انقلاب متاسفانه شاهد هستیم به بهانه‌های مختلف نیروهای توانمند را حذف می‌کنند، تا کی می‌خواهیم نیروهای عظیم و با تجربه را کنار بگذاریم؟

آیت الله نورمفیدی با اشاره به انتخابات مجلس آینده خطاب به دکتر عارف گفت: با قاطعیت وارد صحنه انتخابات شوید، البته کسانی که وارد عرصه انتخابات می‌شوند باید در ارائه برنامه‌های خود با مردم صادق باشند.

این عالم دینی تاکید کرد: مردم از برخی دعواهایی که در کشور وجود دارد خسته شدند و می‌خواهند در آرامش زندگی کنند.

نماینده ولی فقیه در استان گلستان با اشاره به وجود برخی مفاسد اقتصادی در کشور گفت: یکی از علل اصلی فسادها از میدان بیرون کردن افراد اصیل است.

در این دیدار دکتر محمدرضا عارف با اشاره به جایگاه ویژه آیت الله نورمفیدی در استان گلستان و کشور، بر لزوم استفاده مسئولان از رهنمودهای عالمان دینی تاکید کرد.

وی با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری سال ۹۲ خاطرنشان کرد: در انتخابات ریاست جمهوری رهبر معظم انقلاب بر حق الناس بودن رای مردم تاکید کردند، این مهم باید در تمامی انتخابات‌ها سرلوحه برگزارکنندگان انتخابات باشد، همه متولیان امر انتخابات باید بر اساس قانون عمل کنند.

رئیس بنیاد امید ایرانیان با بیان اینکه جریانی در صدد است ریشه اصلاحات را در کشور بخشکاند، تاکید کرد: دو جریان اصیل در کشور وجود دارند که حذف شدنی نیستند و هر دوی این جریان باید حضور جدی درانتخابات مجلس آینده داشته باشند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز