خبرگزاری کار ایران

با تأخیر اعلام اسامی دریافت‌کنندگان پول از رحیمی:

نمایندگان به کمیسیون اصل نود شکایت می‌کنند

asdasd
کد خبر : ۲۵۲۲۸۲

تأخیر در اعلام اسامی باعثکاهش اعتماد افکار عمومی به نمایندگان می‌شود٬ تقاضای ما از قوه قضاییه و همچنین هیئت رئیسه محترم مجلس اعلام هرچه زودتر اسامی یاد شده است.

یک نماینده مجلس از شکایت نمایندگان به کمیسیون اصل نود در صورت تأخیر اعلام اسامی دریافت‌کنندگان پول از رحیمی خبر داد.

کمال‌الدین پیر موذن درگفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی ایلنا، با بیان اینکه اسامی نمایندگان دریافت کننده پول از محمدرضا رحیمی هرچه زودتر باید در اختیار افکار عمومی قرارگیرد، گفت: در صورت تأخیر در اعلام اسامی نمایندگان خاطی از طریق کمیسیون اصل نودم قانون اساسی، مسئله را تا حصول به نتیجه نهایی پیگیری خواهیم کرد.

نماینده مردم اردبیل و نیر در مجلس شورای اسلامی، در همین راستا تصریح کرد: تأخیر در اعلام اسامی می‌تواند باعثکاهش اعتماد افکار عمومی به نمایندگان و خادمان مردم در خانه ملت شود و تقاضای ما از قوه قضاییه و همچنین هیئت رئیسه محترم مجلس اعلام هرچه زودتر اسامی یاد شده است.

پیرموذن یادآورشد: اعلام اسامی نماینگان دریافت کننده پول از محمدرضا رحیمی تنویر افکار عمومی و افزایش سرمایه‌های اجتماعی و اعتماد عمومی مردم را به‌همراه خواهد داشت و نمایندگان امضا کننده نامه تا حصول نتیجه نهایی این موضوع خطیر را پیگیری و نتیجه را به منظور آگاهی احاد ملت هوشمند ایران اعلام خواهد کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز