خبرگزاری کار ایران

در مقابل استانداری خوزستان رخ داد:

سومین تجمع کارگران قند اهواز؛ این بار به همراه خانواده‌ها

asdasd
کد خبر : ۲۵۲۲۰

گفتنی است اعتراض این کارگران به عدم دریافت حقوق و مزایا و سایر مطالبات ۲۲ ماهه‌شان در طول این دو سال بوده است که بار‌ها با تجمعات متعدد اعتراض و احقاق حق خود را به گوش مسئولان ارگان‌ها و نهاد‌های مختلف دولتی رسانده‌اند که متاسفانه تا کنون بدون جواب پاسخ داده شده است.

کارگران کارخانه قند و تصفیه شکر اهواز برای سومین روز متوالی در مقابل استانداری خوزستان تجمع کردند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، این کارگران که در دو روز گذشته نیز در اعتراض به تعویق حقوق ۲۲ ماه گذشته خود و همچنین محرومیت از خدمات رایگان درمانی تجمع کرده بودند، امروز صبح به همراه خانواده‌هایشان به مقابل استانداری خوزستان آمدند.

یکی از کارگران قند اهواز درباره علت همراهی خانواده‌های کارگری در این تجمع به خبرنگار ما گفت: معمولا بعد از این تجمع‌ها، وقتی به خانه می‌رسیم خانواده منتظر شنیدن اخبار خوب درباره رفع مشکلات و تاریخ پرداخت حقوق هستند اما از آنجا که مسئولان هیچ‌وقت جواب مشخصی به ما نمی‌دهند ما هم جوابی برای خانواده‌هایمان نداریم و شرمنده‌شان می‌شویم. امروز آن‌ها را به همراه آوردیم تا خود شاهد باشند.

هوشنگ طاهری، عضو شورای اسلامی کار کارخانه قند اهواز نیز که در این تجمع حضور داشت، از تشکیل جلسه‌ای ویژه با حضور معاون سیاسی استانداری، معاون دادستانی، مدیرکل کار استان و نمایندگانی از تامین اجتماعی، بانک ملی و ملت در استانداری خوزستان خبر داد.

طاهری درباره نتیجه این جلسه گفت: امروز مقرر شد کمیته‌ای کارگری که در استانداری تشکیل شده است وظیفه تشخیص مالک واقعی کارخانه را به عهده بگیرد و پس از مشخص شدن مالکیت، کارگران می‌توانند مطالبات خود را از مسیر قانونی پی‌گیری کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز