خبرگزاری کار ایران

رئیس دانشگاه كاشان:

30 هزار مترمربع فضای آموزشی بوسیله خیرین دردانشگاه كاشان درحال ساخت است

asdasd
کد خبر : ۲۵۱۵۱

رئیس دانشگاه كاشان از ساخت 30 هزار مترمربع فضای آموزشی، رفاهی و پژوهشی با اعتباری بیش از 30 هزار میلیارد تومان بوسیله خیرین در دانشگاه كاشان خبرداد

ایلنا – كاشان: دانشگاه كاشان از ساخت 30 هزار مترمربع فضای آموزشی، رفاهی و پژوهشی با اعتباری بیش از 30 هزار میلیارد تومان بوسیله خیرین در دانشگاه كاشان خبرداد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در کاشان، « عباس كتابی » در نشست خبری كه ظهر دوشنبه سیزدهم آذر در سالن كنفرانس دانشگاه كاشان به منظور بیان توسعه و فعالیتهای چشمگیر این دانشگاه طی چند سال اخیر انجام شده  برگزارشده بود در گفتگو با خبرنگاران با اعلام این خبر گفت: دانشگاه كاشان در مقایسه با دانشگاههای كشور براساس رتبه بین المللی رتبه یازدهم را در كشور دارد.

وی وجود رشته های متعدد تكمیلی و توسعه دانشگاه كاشان در چندسال اخیر را بی نظیردانست و گفت: این دانشگاه درسال گذشته توانسته در بین كل دانشگاههای كشور رتبه ششم را از نظر قبولی بدست آورد.

كتابی كسب مقام اول مسابقات ملی كن ست توسط تیم ملی این دانشگاه را از دیگر دستاوردهای این دانشگاه طی دوسال پی در پی نام برد و گفت: درسال جاری توانستیم رتبه دوم را نیز در مسابقات كینی كار در كشور بدست آوریم.

رئیس دانشگاه كاشان همچنینن از برگزاری بیش از 12 كنفرانس ملی و بین المللی در این دانشگاه طی سالجاری خبرداد و گفت: كنفرانس بین المللی نانو، مسابقات دانشجویی برق، كیمی كار، كنفرانس ملی ابر رسانه ای و جبر از مهمترین كنفرانس های برگزارشده دراین دانشگاه بوده است.

وی از برگزاری همایش وقف برای اولین بار بنا به تاكید وزارت علوم نسبت به نقش خیرین در ساخت مراكز آموزش عالی را در اسفندماه سالجاری خبرداد و گفت: بر اساس نقشه جامع 20 ساله توسعه تاسیسات تكمیلی سند چشم انداز 1404 در دانشگاه كاشان تدوین گردید كه براساس آن اولین برنامه راهبردی 5 ساله نهایی و به تصویب این دانشگاه رسید.

كتابی از افزیش 3 برابری رشته های دكترای دانشگاه كاشان در سال 90 خبرداد و گفت: درحدود 30 رشته دكترا داریم كه تا پایان برنامه 5 ساله این تعداد رشته به 50 رشته افزایش پیدا خواهد كرد.

وی به گسترش فعالیتهای پژوهشی و تحقیقات كاربردی در دانشگاه كاشان اشاره كرد و گفت: درسال جاری یك و سه دهم میلیارد تومان حجم قراردادهای بیرونی با 20 شركت صنعتی منعقد نموده ایم.

رئیس دانشگاه كاشان با اشاره به اینكه در قالب نقشه جامع علمی كشوراز بین 30 طرح كلان ملی تعریف شده دانشگاه كاشان مجری یكی از این طرحها در حوزه انرژی با همكاری دانشگاه صنعتی شریف و عباس پور كامل خواهد شد گفت: طراحی و ساخت توربین گازی 200 كیلواتی با سیستم تولید همزمان برق برای تولید پراكنده و ذخیره سازی انرژی نیز از دیگر اقدامات این دانشگاه است.

وی ارتباط مستمر با خیرین را با ستاد توسعه دانشگاه در جهت توسعه كالبدی فضاهای آمورشی، رفاهی و پژوهشی با بیش از 30 هزار متر مربع با اعتباری بیش از 30 هزار میلیارد تومان فضاهای آموزشی در دست احداث را از ویژه گیهای دانشگاه كاشان نام برد و گفت: كارساخت دو طرح جدید خیرین درسالجاری كه شامل: مجموعه ورزشی واحد خواهران توسط « خیر لاجوردی » و ساختمان پژوهشی و تحصیلات تكمیلی « پروفسور ارشدی » با هرینه ای بالغ بر یك و نیم میلیارد تومان شروع شده و تا پایان سالجاری به بهره برداری خواهد رسید.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز