خبرگزاری کار ایران

تصمیم عجیب در تمرین پرسپولیس؛

درخشان مشکل تیم‌اش را پیدا کرد / اخراج بازیکنانی که بازی نمی‌کردند!

asdasd
کد خبر : ۲۵۰۷۳۲

حمید درخشان که به دلیل شکست‌های پیاپی تیم‌اش آماج انتقادات از سوی هوادران و رسانه‌ها را تحمل می‌کند، تصمیم به تغییر و تحول در پرسپولیس گرفت

محمد عباس‌زاده، مهدی دغاغله و افشین اسماعیل‌زاده ۳ مهاجم پرسپولیس که هفته‌هاست در ترکیب اصلی این تیم جایی ندارند، امروز با تصمیم حمید درخشان از پرسپولیس کنار گذاشته شدند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، بعد از ظهر امروز پرسپولیسی‌های حاضر در ورزشگاه درفشی‌فر با صحنه‌های عجیبی روبرو شدند. حمید درخشان که به دلیل شکست‌های پیاپی تیم‌اش آماج انتقادات از سوی هوادران و رسانه‌ها را تحمل می‌کند، تصمیم به تغییر و تحول در پرسپولیس گرفت تا شاید با این راهکار، تیم پرطرفدار تهرانی را از بحرانی که وارد آ‌ن شده، بیرون بیاورد.

این‌که یک مربی بازیکنی را به دلیل عملکرد ضعیف‌اش جواب کند، حق طبیعی او به شمار می‌آید اما سوال اینجاست عباس‌زاده، دغاغله و اسماعیل‌زاده در مجموع چند بار برای پرسپولیس به میدان رفته‌اند؟ این بازیکنان چه نقشی در شکست‌های اخیر پرسپولیس داشته‌اند که این‌گونه با غضب درخشان از تیم کنار گذاشته می‌شوند؟

با پایان نقل و انتقالات نیم‌فصل، هفته‌هاست تکلیف بازیکنان لیگ‌برتر مشخص شده و کنار گذاشتن این بازیکنان از پرسپولیس مترادف با کنار گذشتن آن‌ها از لیگ‌برتر است، اتفاقی که برای چندی پیش برای سید میثم حسینی هم افتاد ولی این بازیکن با وساطت‌هایی که صورت گرفت به اردوی تیم برگشت.

از طرف دیگر این موضوع دو سر باخت است و پرسپولیس هم نمی‌تواند بازیکنانی از لیگ‌برتر را جانشین ۳ یار اخراجی‌اش بکند. این باشگاه تنها می‌تواند بازیکنانی را از تیم امیدش انتخاب کند که قطعاً کم‌تجربگی و جوانی این بازیکنان، شانس اندکی به آن‌ها برای حضور در ترکیب اصلی می‌دهد.

به نظر نمی‌رسد درخشان با این تاکتیک بتواند بحران پرسپولیس را مدیریت کند. سرخ‌پوشان پایتخت قرار است جمعه در مشهد در دیداری سخت به مصاف پدیده، تیمی که هفته گذشته تراکتور را در تبریز با نتیجه ۳ بر یک شکست داد، ‌ بروند. شاید بهتر بود اگر قرار است بازیکنی از پرسپولیس کنار گذاشته شود، درخشان در آستانه این بازی سخت و حساس دست نگه می‌داشت دست به چنین اقدام عجولانه‌ای نمی‌زد.

در این بین کنار گذاشتن محمد عباس‌زاده که در ترکیب تیم دایی مهاجمی گل‌زن نشان داده بود عجیب به نظر می‌رسد، مهاجمی که درخشان راه بازی گرفتن از او را پیدا نکرد و حالا ترجیح داده این بازیکن را از ترکیب تیمش کنار بگذارد!

دغاغله‌ی مصدوم هم از وقتی به پرسپولیس آمد یا به دلیل همین مصدومیت مزمن در حال گذران دوران درمان و نقاهت بود یا کسی بازی درخشانی از او به یاد نمی‌آورد. اینکه بازیکن مصدوم چگونه به باشگاه بزرگی مثل پرسپولیس ملحق شد هم خود مساله‌ای دیگر است که پاسخش را باید در جای دیگری جستجو کرد.

اما افشین اسماعیل‌زاده هم از بازیکنان جوانی است که کمتر فرصت بازی به او رسیده و حالا اخراج او از این باشگاه چه توجیهی دارد هم مشخص نیست.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز