خبرگزاری کار ایران

رضایی در دیدار سفیر اردن:

نابودی داعش با قوای نظامی کشورهای مسلمان امکان پذیر است

asdasd
کد خبر : ۲۴۹۹۹۵

داعش تصور می‌کرد با نمایش کشته شدن فجیع یک خلبان، می‌تواند در دل مبارزان رعب و وحشت ایجاد کند در حالی که این اتفاق قلب‌های مسلمانان را به درد آورد و اراده مسلمین را برای از بین بردن این گروه تکفیری دو چندان کرد.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام تاکید کرد: از میان بردن فتنه داعش در منطقه، به وسیله قوای نظامی کشورهای مسلمان، امکان‌پذیر است و نیازی به دخالت نیروهای بیگانه در سرزمین های اسلامی نمی‌بینیم.

به گزارش ایلنا، محسن رضایی در دیدار سفیر اردن ضمن اعلام تسلیت به مردم اردن و خانواده خلبان کشته شده به دست داعش، بر لزوم مبارزه کشورهای مسلمان با داعش تاکید کرد.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در این دیدار با اشاره به شکنجه و قتل دردناک خلبان اردنی گفت: این کار احساسات مسلمانان و مردم دنیا را علیه گروه تروریستی داعش بر انگیخته است.

رضایی به نمایندگی از ریاست و اعضای مجمع تشخیص مصلحت نظام و از طرف نظام جمهوری اسلامی ایران، این واقعه تاسف برانگیز را به ملت مسلمان اردن و خانواده این سرباز فداکار مسلمان، تسلیت گفت.

وی ادامه داد: داعش تصور می‌کرد با نمایش کشته شدن فجیع یک خلبان، می‌تواند در دل مبارزان رعب و وحشت ایجاد کند در حالی که این اتفاق قلب‌های مسلمانان را به درد آورد و اراده مسلمین را برای از بین بردن این گروه تکفیری دو چندان کرد.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام افزود: اعتقاد ما بر این است که آتش برافروخته شده در این رخداد دردآور، دامان داعش را خواهد گرفت و بزودی شاهد شکست آنان خواهیم بود.

در این دیدار عبدالله سلیمان عبدالله ابورمان، سفیر اردن ضمن قدردانی از عواطف ملت ایران و تشکر از بیانیه وزارت امور خارجه در محکومیت این جنایت داعش، گفت: ابزار همدردی جنابعالی و مردم ایران، نزدیکی قلوب و دیدگاه های دو ملت را سبب خواهد شد.

وی ادامه داد: با یاری خداوند، ملت های منطقه، در جنگ نظامی و فرهنگی علیه تفکر تکفیری موفق خواهند شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز