خبرگزاری کار ایران

نوبخت در حاشیه جلسه هیئت دولت:

عیدی کارکنان و بازنشستگان دولت ۶۰۳ هزار و ۵۰۰ تومان تعیین شد

asdasd
کد خبر : ۲۴۸۹۱۷

عیدی همه کارکنان و بازنشستگان دولت ۶۰۳ هزار و ۵۰۰ تومان تعیین و پرداخت می‌شود.

محمدباقر نوبخت سخنگوی دولت در حاشیه جلسه امروز هیئت وزیران و در جمع خبرنگاران، گفت: در جلسه امروز هیئت دولت، وزیر دفاع گزارش جامعه‌ای از پرتاب موفقیت‌آمیز ماهواره فجر ارائه داد و اعضای هیئت دولت بر توسعه دانش فضایی کشور تاکید کردند.

به گزارش ایلنا، وی افزود: اعتبارات پژوهشگاه فضایی ۱۰۰ درصد پرداخت شد و دولت تصمیم دارد با واسپاری مسئولیت سازمان فضایی طبق قانون به وزارت ارتباطات زمینه رشد و شکوفایی آن را فراهم کند.

نوبخت در بخش دیگری از سخنان خود گفت: عیدی همه کارکنان و بازنشستگان دولت ۶۰۳ هزار و ۵۰۰ تومان تعیین و پرداخت می‌شود که نسبت به سال قبل ۱۰۰ هزار تومان افزایش پیدا کرده است.

سخنگوی دولت خاطرنشان کرد: منابع تحقق یافته در ۶ ماهه اول ۹۳ در صندوق توسعه ملی بالغ بر ۶۷ میلیارد و ۹۱۰ میلیون دلار است که در این مدت فقط ۷ میلیارد و ۱۳۰ میلیون دلار به صندوق اضافه شده است، بنابراین در ۶ ماهه اول امسال مانده موجودی ۴۹ میلیارد و ۴۹۵ میلیون دلار است.

وی در ادامه افزود: میزان صادرات دولت در ۱۰ ماهه اول امسال نسبت به ۱۰ ماهه سال قبل به کشور چین ۴۸درصد، عراق ۳درصد، ترکیه ۲۶ درصد، ترکمنستان ۱۷ درصد، پاکستان ۴۹ درصد، امارات ۵ درصد و هنک‌کنگ ۱۲۰ درصد، رشد و افزایش داشته است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز