خبرگزاری کار ایران

با حضور ایوبی، ربیعی و جمعی از سینماگران و اهالی رسانه؛

سی‌وسومین دوره جشنواره فیلم فجر آغاز شد

asdasd
کد خبر : ۲۴۷۶۴۱

قرار است از محمدعلی کشاورز و حسین جعفریان تقدیر و از کتاب سرگذشت لابراتورها در سینمای ایران که به کوشش محمدعلی حیدری منتشر شده و کتاب حسین جعفریان رونمایی شود.

مراسم افتتاحیه سی و سومین دوره جشنواره فیلم فجر لحظاتی پیش با تاخیری یک ساعته در برج میلاد تهران آغاز شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، در این مراسم افرادی حجت‌الله ایوبی رییس سازمان سینمایی، علی ربیعی وزیر کار، حبیب ایل‌بیگی، فرشته طائرپور، امیرحسین برزیده، سعید راد، مجید برزگر، سعید آرمند، ابوالحسن داودی، نظام‌الدین کیایی، همایون اسعدیان، رعنا آزادی‌ور، رضا ناجی، هومن سیدی، هاتف علیمردانی، بیژن امکانیان، محمود کلاری، مهتاب نصیرپور، نیکی کریمی، روح الله حجازی، فرزاد موتمن، فرهاد توحیدی، علیرضا زرین دست، بهرام رادان، داریوش اسدزاده، سحر دولتشاهی، حامد بهداد، آزاده صمدی، نوید محمدزاده، دانش اقباشاوی، حسین جعفریان، محمد احسانی، شمس لکنگردی، رامبد جوان، فرشید نوابی، علیرضا اوسیوند، حمیرا ریاضی، آنا نعمتی و جمعی از اهالی سینما و سینماگران و مدیران سینمایی حضور پیدا کردند.

قرار است در این برنامه علی ربیعی وزیر کار، حجت‌اله ایوبی رییس سازمان سینمایی، مجید مجیدی و علی جنتی سخنرانی کنند و اعضای هیات انتخاب و داوری بخش‌های سودای سیمرغ، نگاه نو، سینما حقیقت، معرفی شوند. همچنین برگزیدگان بخش‌های تبلیغات و اطلاع رسانی و عکس معرفی می‌شوند.

قرار است از محمدعلی کشاورز و حسین جعفریان تقدیر و از کتاب سرگذشت لابراتورها در سینمای ایران که به کوشش محمدعلی حیدری منتشر شده و همچنین کتاب حسین جعفریان رونمایی شود.

این مراسم با تلاوت قرآن مجید، سرود ملی در برج میلاد تهران آغاز شد و گزارش تکمیلی متعاقبا ارسال می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز