خبرگزاری کار ایران

با برنگشتن به ایران:

پرونده خدمت سربازی پولادی پیچیده‌تر شد / از پلیس اینترپل تا محرومیت دائمی!

asdasd
کد خبر : ۲۴۶۲۶۲

بازنگشتن پولادی همراه تیم ملی به ایران که دوره خدمت سربازی را نگذرانده و از طریق کارت جعلی در فوتبال ایران سال ها به فعالیت پرداخت است وضعیت پیچیده ای به خود گرفته است.

در حالیکه انتظار می‌رفت مهرداد پولادی پس از ناکامی تیم ملی در جام ملت‌ها به ایران بازگردد و خود را به مراجع‌انتظامی معرفی کند، وی امروز همراه تیم ملی به ایران نیامد تا پرونده تخلف وی نزد مرجع انتظامی پیچیده‌تر شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، در شرایطی که صبح امروز حمید صدرالسادات رئیس سازمان نظام‌وظیفه عمومی صراحتا اعلام کرده بود که می‌بایست مهرداد پولادی پس از بازگشت به ایران خود را برای انجام خدمت‌سربازی به این سازمان معرفی کند، عصر امروز دوشنبه پولادی از فرودگاه دبی جمع ملی‌پوشان را ترک کرد تا برای همراهی باشگاه‌ قطری‌اش وارد این کشور شود.

در همین حال نمایندگان‌مجلس موضع گیری‌های تندی علیه پولادی داشتند و عنوان کرده بودند اگر وی به ایران برنگردد از طریق پلیس اینترپل تحت پیگرد قضایی قرار می‌گیرد.

وساطت فدراسیون‌فوتبال در آستانه حضور تیم ملی در جام ملت‌ها و موافقت مقامات‌ارشد نیروهای‌مسلح زمینه حضور مهرداد پولادی در استرالیا را فراهم کرد و به نظر می‌رسد با مراجعت نکردن وی به ایران همراه تیم ملی پای فدراسیون‌فوتبال که وثیقه‌های لازم را در اختیار نیروهای‌انتظامی قرار داده در پرونده پولادی نیز باز خواهد بود.

از سوی دیگر حتی تعدادی از نمایندگان مجلس خواستار برخورد جدی مسئولان‌قضایی در پرونده تخلف پولادی شده‌اند و حتی عنوان کردند حاکمیت می‌بایست هزینه لغو قرارداد پولادی با باشگاه‌قطری را پرداخت کند و او تحت هر شرایطی به ایران بازگردد چراکه او مرتکب تخلف شده و افکار عمومی انتظار دارد با فرد متخلف برخورد قانونی صورت بگیرد.

این اظهارات در شرایطی مطرح می‌شود که پولادی شهریور ماه گذشته و پس از جام‌جهانی برزیل به باشگاه‌الشحانیه قطر پیوسته و هرگونه لغو قرارداد از سوی این بازیکن ایرانی برای وی تبعات‌مالی هنگفتی در بر خواهد داشت.

افکار عمومی ایران پس از شکست دردناک مقابل تیم ملی عراق در جام ملت‌های آسیا، پولادی را یکی از عوامل شکست تیم ملی تلقی می‌کنند و اعتقاد دارند حرکت غیر ورزشی و ناشیانه او بر روی دروازه‌بان عراق و دریافت کارت‌قرمز از داور استرالیایی یکی از عوامل شکست ایران بوده است.

بازنگشتن پولادی همراه تیم ملی به ایران که دوره خدمت‌سربازی را نگذرانده و از طریق کارت‌جعلی در فوتبال‌ایران سال‌ها به فعالیت پرداخت وضعیت پیچیده‌ای به خود گرفته است.

با مشخص‌شدن جعلی‌بودن کارت پایان‌خدمت وی او می‌بایست وضعیت خود را روشن کند و تا زمانی که وضعیت خدمتی او مشخص نیست وی حق همراهی تیم ملی را نخواهد داشت.

شاید اگر تیم ملی در جام ملت‌ها عنوان قهرمانی را کسب می‌کرد، پولادی می‌توانست به عنوان «سرباز قهرمانی» حتی کارت معافیت دریافت کند تا پرونده او برای همیشه بسته شود که نه تنها این اتفاق نیفتاد، بلکه دریافت کارت قرمز در مقابل عراق هجمه های زیادی را علیه این بازیکن به راه انداخت تا کار را برای بسته شدن این پرونده پیچیده‌تر از همیشه کند.

حال مشخص نیست با اتفاقات اخیر چه سرنوشتی در انتظار این ملی‌پوش با سابقه خواهد بود. آیا ادعای عده‌ای از نمایندگان که نام پلیس اینترپل را هم به میان آورده‌اند عملی خواهد شد یا پولادی دیگر رنگ پیراهن تیم ملی را نخواهد دید؟ شاید این معادله‌ای چند مجهولی تا مدت‌ها حل نشدنی باقی بماند…

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز