خبرگزاری کار ایران

آخرین اخبار از پرونده جنجالی؛

بررسی پرونده ایران - عراق به دور سوم کشید / احتمال محرومیت مادام العمر عبدالزهرا

asdasd
کد خبر : ۲۴۵۵۸۶

دلایل مستدل و متقن نمایندگان کشورمان در نشست کمیته انضباطی مسئولان کنفدراسیون فوتبال آسیا را در شرایط پیچیده ای قرار داده و مسئولان AFC هنوز نتوانسته اند بطور قاطع درباره این پرونده اظهار نظر کنند.

آخرین اخبار پیرامون پرونده جنجالی بازیکن دوپینگی عراق حاکی از آن است که نشست کمیته انضباطی AFC به دور سوم کشید و رای نهایی تا ساعاتی دیگر اعلام خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، نشست مسئولان کمیته انضباطی کنفدراسیون فوتبال آسیا از صبح امروز در سیدنی استرالیا و با حضور نمایندگان دو تیم ایران و عراق برگزار شده که تاکنون ۲ دور بررسی این پرونده بی نتیجه مانده و دور سوم این نشست از دقایقی پیش آغاز شده است.

دلایل مستدل و متقن نمایندگان کشورمان در نشست کمیته انضباطی مسئولان کنفدراسیون فوتبال آسیا را در شرایط پیچیده ای قرار داده و مسئولان AFC هنوز نتوانسته اند بطور قاطع درباره این پرونده اظهارنظر کنند.

با این همه به نظر می‌رسد مسئولان انضباطی AFC تخلف علا عبدالزهرا بازیکن عراقی را تایید کرده‌اند و این بازیکن احتمالا با محرومیت مادام العمر روبرو خواهد شد.

در حال که عده کثیری از هواداران فوتبال در ایران بی‌تاب شنیدن خبر صعود ایران هستند، ولی هنوز هیچ خبری از استرالیا به تهران مخابره نشده است. بحثو جدل در این باره در شبکه‌های اجتماعی داغ است و شایعات مدام رنگ عوض می‌کنند. شایعاتی که هیچ کدام قطعیت ندارند.

جلسه کمیته انضباطی کنفدراسیون فوتبال آسیا هنوز ادامه دارد و همه اعضای کاروان ایران گوش به زنگ خبرند. بنابر اخبار دریافتی از استرالیا جز جلسه‌ای که در حال برگزاری است، ظهر به وقت استرالیا هم جلسه دیگری در این باره انجام خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز