خبرگزاری کار ایران

امیرعبداللهیان با رییس قوه قضاییه و دادستان قطر دیدار کرد

asdasd
کد خبر : ۲۴۴۷۸۶

معاون وزیر خارجه کشورمان در این دیدار با برشمردن انتظارات ایران از کشور قطر در توسعه و تحکیم هر چه بیشتر مناسبات، توافقات اخیر رییس قوه قضاییه و دادستان کل قطر به تهران را گامی مثبت در مسیر همکاری‌های قضایی و مناسبات دو جانبه تهران و دوحه خواند.

همزمان با برگزاری کمیته مشترک سیاسی تهران و قطر، معاون وزیر خارجه کشورمان با ' علی فطیس المری ' رییس قوه قضاییه و دادستان این کشور دیدار و گفت وگو کرد.

به گزارش ایلنا، وی در این دیدار ضمن ابلاغ سلام آیت الله آملی رییس قوه قضاییه کشورمان، از نقش مثبت و سازنده المری در تسهیل امور کنسولی و قضایی فی‌مابین دو کشور قدردانی کرد.

معاون وزیر خارجه کشورمان در این دیدار با برشمردن انتظارات جمهوری اسلامی ایران از کشور دوست و برادر قطر در توسعه و تحکیم هر چه بیشتر مناسبات، توافقات اخیر رییس قوه قضاییه و دادستان کل قطر به تهران را گامی مثبت در مسیر همکاری‌های قضایی و مناسبات دو جانبه تهران و دوحه خواند.

رییس قوه قضاییه و دادستان قطر که نقش مؤثری در رسیدگی فوری و آزادی برخی اتباع ایرانی بازداشت شده در قطر بر عهده دارد، با اشاره به نقش و جایگاه مهم جمهوری اسلامی ایران در منطقه، روابط دو کشور را حائز اهمیت دانست و بر آمادگی هر چه بیشتر قطر در همکاری های قضایی دو کشور در سطوح دو جانبه و سازمان های بین المللی تأکید کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز