خبرگزاری کار ایران

مجمدی در دیدار با اهالی روستای نماور کلا؛

با همه توان در راه حل مشکلات روستایی گام بر می داریم

asdasd
کد خبر : ۲۴۳۶۶۸

بدلیل مجاورت روستای نماورکلا به پارک جنگلی تالار و دو دانشگاه آزاد و فروردین و دارا بودن جمعیتی بالغ بر ۲۰ هزار نفر، این منطقه نگاه ویژه ای را می طلبد.

فرماندار قائم شهر گفت: با همه توان خود در راه حل مشکلات موجود در روستاهای شهرستان گام بر می داریم.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قائم شهر، مهدی محمدی، شامگاه یکشنبه در جمع اهالی روستای نماورکلا با بیان اینکه با همه توان خود در راه حل مشکلات موجود در روستاهای شهرستان گام بر می داریم اظهار داشت: همه تلاش خود را بکار می گیریم تا به قول ها داده شده در دیدارهای مردمی، عمل کنیم.

وی، از رئیس اداره راه وشهرسازی قائم شهر خواست تا پایان سال ۹۳ لکه گیری آسفالت روستای نماور کلا را به اتمام برساند و مشکل وجود تیرهای فرسوده و قدیمی را با نصب ترانس برق برای تقویت برق خانگی مرتفع سازد.

نماینده عالی دولت در قائم شهر به ساخت سالن فرهنگی در روستای قراخیل اشاره کرد و افزود: بدلیل نزدیکی این دو روستا اهالی نماور کلا نیز می توانند از این سالن استفاده نمایند.

در ادامه این دیدار، بخشدار مرکزی شهرستان قائمشهر گفت: بدلیل مجاورت روستای نماورکلا به پارک جنگلی تالار و دو دانشگاه آزاد و فروردین و دارا بودن جمعیتی بالغ بر ۲۰ هزار نفر، این منطقه نگاه ویژه ای را می طلبد.

حجت الله مولایی به جاذبه های توریستی و تفریحی نماور کلا اشاره کرد و اظهار داشت: باید از این موقعیت طبیعی و موهبت خداوند در این منطقه استفاده کرد.

گفتنی است: جمع آوری آبهای سطحی، احداثجوی آب، آسفالت و راه روستایی از جمله مشکلات مطرح شده توسط اهلی این روستا بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز