خبرگزاری کار ایران

دبیرکل خانه کارگر خبر داد:

افزایش ۵ درصدی نرخ بیکاری زنان

asdasd
کد خبر : ۲۴۲۵۷

نه تنها مشکل بیکاری در طی ۵ سال گذشته کاهش پیدا نکرده است، بلکه مجموع بیکاران نیز بیش از پیش بینی کارشناسان دولتی افزایش یافته است.

رئیس فراكسیون كارگری مجلس از افزایش ۵ درصدی نرخ بیكاری زنان نسبت به سال ۸۵ خبر داد و آمار اعلامی مركز آمار ایران را غیر منطقی خواند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، علیرضا محجوب با اشاره به اینکه بسیاری از پروژه‌های دولتی در طی ۵ سال گذشته با مشکلات جدی در زمینه بودجه مواجه شده‌اند، گفت: نه تنها مشکل بیکاری در طی ۵ سال گذشته کاهش پیدا نکرده است، بلکه مجموع بیکاران نیز بیش از پیش بینی کارشناسان دولتی افزایش یافته است.

دبیرکل خانه کارگر با اشاره به اینکه دولت داده‌های اقتصادی صحیحی ارائه نمی‌دهد، اظهار داشت: وقتی آمار بیکاران ۱۵ تا ۲۵ سال بالای ۲۵درصد است، دولت تنها به ۱۱ درصد بیکاری عامه اشاره می‌کند.

محجوب تأکید کرد: مرکز آمار حتی میزان واقعی اشتغال زنان را نیز طی یک سال گذشته به صورت واقعی اعلام نمی‌کند.

 نماینده مردم تهران در مجلس، با بیان اینکه طرح‌های دولت در طی ۷ سال گذشته با موفقیت به اتمام نرسیده‌اند، بیان داشت: دولت درطی ۷ سال گذشته نه تنها در طرح‌های اشتغال زایی همچون بنگاه‌های زود بازده موفق نبوده بلکه در طرح ماندگار نیز تا کنون ناموفق بوده است.

محجوب تصریح کرد: در مجموع کارنامه دولت در زمینه ایجاد فرضت‌های شغلی و ارتقاء جایگاه اقتصادی ایران ناموفق بوده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز