خبرگزاری کار ایران

رئیس فراکسیون اهل سنت مجلس:

مسائل کم ارزش نباید مانع وحدت اهل سنت و شیعه باشد

asdasd
کد خبر : ۲۳۹۵۲۰

ما نمایندگان اهل سنت مجلس شورای اسلامی، به شهر قم آمدیم تا پیام مردم اهل سنت را به بزرگان شیعه برسانیم / رهبر معظم انقلاب را رهبر سیاسی خود می دانیم.

رئیس فراکسیون اهل سنت مجلس شورای اسلامی با بیان این که ما نمایندگان اهل سنت مجلس شورای اسلامی، به شهر قم آمدیم تا پیام مردم اهل سنت را به بزرگان شیعه برسانیم که همه با هم برادریم، گفت: اساس مسائل دینی ما مسائلی است که با هم مشترک هستیم و قطعا مسائل کوچک و کم ارزش، نباید مانع وحدت بین اهل سنت و شیعیان باشد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قم، عابد فتاحی عصر امروز در دیدار فراکسیون اهل سنت مجلس شورای اسلامی با آیت الله گرامی از مراجع تقلید شیعه در قم، اظهار داشت: خداوند را شاکریم که در هفته وحدت، خداوند به ما توفق داده که در شهر مقدس قم حضور پیدا کرده و ضمن زیارت حرم حضرت معصومه(س)، خدمت مراجع تقلید شیعیان شرف یاب شویم تا از نظرات این بزرگان برای وحدت هرچه بیشتر امت اسلامی بهره ببریم.

وی گفت: شرفیابی خدمت آیت‌الله گرامی که از مراجع شیعیان هستند آرزوی ما بود و فراکسیون اهل سنت مجلس شورای اسلامی تصمیم گرفت به خاطر حساسیت اوضاع منطقه خاورمیانه و دنیای اسلام و به خاطر اثرات مخرب عملکرد گروه‌های تکفیری که با پشتیبان استکبار جهانی خواب هایی برای کشور ما و همچنین جهان اسلام دیده‌اند، به دیدار مراجع تقلید شیعه برود تا قدمی در راستای وحدت مذاهب اسلامی برداشته باشد.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی، خاطرنشان کرد: ما نمایندگان اهل سنت مجلس شورای اسلامی، به شهر قم آمدیم تا پیام مردم اهل سنت را به بزرگان شیعه برسانیم که همه با هم برادریم.

وی گفت: ما تا جان در بدن داریم، رهبر معظم انقلاب را رهبر سیاسی خود می دانیم و فرمایشات ایشان را در خصوص تقویت وحدت بین مذاهب اسلامی ارج می نهیم و دنبال می کنیم. همچنین هفته وحدت را که یادگار امام راحل است را تا جان در بدن داریم گرامی می داریم و در این راستا تلاش می کنیم.

فتاحی تأکید کرد: اساس مسائل دینی ما مسائلی است که با هم مشترک هستیم و قطعا مسائل کوچک و کم ارزش، نباید مانع وحدت بین اهل سنت و شیعیان باشد.

خاطرنشان می شود، فراکسیون اهل سنت مجلس شورای اسلامی، امروز همزمان با هفته وحدت، با سفر به شهر قم، با مراجع تقلید شیعه در این شهر دیدار کرده و حرم حضرت معصومه(س) را نیز زیارت کردند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز