خبرگزاری کار ایران

یك فعال كارگری در این شهرستان خبر داد:

تاخیر دو ماهه در پرداخت حقوق تعدادی از كارگران طبس

asdasd
کد خبر : ۲۳۹۰۳

خاک نسوز و تصفیه خانه آب در منطقه طبس حقوق کارگران خود را با تاخیر دوماهه پرداخت می‌کنند/ كارگران معدن جو و نگین نیز حقوق مهر وآبان ماه را نگرفته‌اند.

دبیر خانه کارگر طبس اعلام کرد: اکثر واحد‌های تولیدی و معادن در طبس حقوق کارگران خود را با تاخیر دوماهه پرداخت می‌کنند.

به گزارش ایلنا، غلامرضا محمدی در این زمینه افزود: تعداد زیادی از واحد‌های تولیدی و معادن طبس همانند خاک نسوز و تصفیه خانه آب طبس با توجه به وضعیت اقتصادی نامناسب توان مالی کمی دارند و ناچارا حقوق کارگران خود را با تاخیر دو ماهه پرداخت کنند.
او افزود: بسیاری از معادن طبس همانند شرکت معدن جو و نگین نیز حقوق مهر و آبان ماه کارگران خود را به سبب عدم دریافت مطالبات خود از کارخانه‌های ذوب آهن، هنوز پرداخت نکرده‌اند.

او در بخش دیگری از سخنان خودبا بیان اینکه روند تولید در این شهرستان به کندی صورت می‌گیرد گفت: ۱۰ واحد تولیدی در شهرک صنعتی این شهرستان نیز به سبب عدم نقدینگی ومشکلات فروش محصولات تولیدی حقوق دو ماه از کارگران خود را هنوز پرداخت نکرده‌اند.
او در خاتمه گفت: همه فشارهای ناشی از تحولات اقتصادی و تحریم‌ها در حالی متوجه کارگران است که دستمزد کارگران قراردادی شاغل در مراکز مذکور با تاخیر چندین ماهه پرداخت می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز