خبرگزاری کار ایران

آیت‌الله غرویان در دیدار با نمایندگان تشکل‌های کارگری حزب‌الله لبنان:

پشتیبانی علما از اقدامات دولت باعثخرسندی مردم شده است

asdasd
کد خبر : ۲۳۷۶۶۰

خدا را شکر نظر مقام معظم رهبری نسبت به دولت آقای روحانی مثبت می‌باشد و ما نیز امیدواریم این وحدت بین رهبری و ریاست جمهوری و همچنین هیات دولت نهایتا به نتایج ارزشمند برای همه امت اسلام به خصوص خاورمیانه منجر شود.

آیت الله غرویان گفت: اکثریت علما با رهبری و دولت همراه هستند و همین پشتیبانی علما و مراجع تقلید از اقدامات دولت و نظام اسلامی باعثخرسندی مردم شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قم، آیت‌الله محسن غرویان ظهر امروز در دیدار با نمایندگان تشکل‌های کارگری حزب‌الله لبنان ضمن خوش‌آمدگویی به آنها اظهار داشت: سلام ما را به استاد سیدحسن نصرالله ابلاغ کنید.

وی افزود: همواره از طریق رسانه‌ها تلاش‌های شما را در عرصه‌های سیاسی اجتماعی و بین‌المللی رصد می‌کنیم.

آیت‌الله غرویان ادامه داد: یکی از مسائلی که برای ما بسیار خوشحال‌کننده است، ارتباط گرم و صمیمی بین سیدحسن نصرالله با مقام معظم رهبری است که این امر برای ما ارزش زیادی دارد.

وی با بیان حدیثی از پیامبر گرامی اسلام تصریح کرد: امت اسلامی در هر کجای عالم باشداگر خدمتی برای مسلمین و اهدافی که پیامبران داشتند، انجام دهد، نتیجه آن در دیگر نقاط دنیا برای امت اسلامی نمایش داده می‌شود.

این استاد حوزه خاطرنشان کرد: بنده دیداری با متکلمین و اساتید اسلام در ایتالیا داشته و از آنها تقاضا داشتم علمای تمام اسلام وحدت داشته باشند تا در برابر دین ستیزان و مستکبران سربلند باشیم.

وی خاطرنشان کرد: مهمترین عامل پیروزی ما مسلمانان در برابر کفر و استکبار جهانی وحدت است و ما نباید اختلافات جزئی را بین فرق مسلمین مطرح کنیم و باید مشترکاتی که داریم در نظر بگیریم.

آیت‌الله غرویان ادامه داد: امت اسلامی ایران همیشه در زمان امام و رهبری حامی همه مسلمانان در دنیا و خاورمیانه خصوصا در لبنان و فلسطین بوده است و پیوند قلبی بین ما و برداران حزب الله لبنان وجود داشته و خواهد داشت.

وی افزود: در حوزه علمیه قم که متولی تبیین مسائل علمی و فکری بر اساس فقه اسلامی می‌باشد از ۱۰۰ کشور طلبه وجود دارد، که طلاب لبنانی زیادی در بین آنها مشغول به تحصیل‌اند و این طلاب و فضلا مقالات دینی و اسلامی را به زبان‌های مختلف ترجمه و در سراسر دنیا منتشر می‌کنند.

این استاد حوزه گفت: امیدواریم با وحدت و همکاری در اصناف مختلف از جمله کارگران و حوزویان روز به روز شاهد وحدت بیشتری باشیم، تا امت اسلامی از شر اسرائیل غاصب و استکبار جهانی نجات پیدا کنند.

آیت الله غرویان تصریح کرد: رهبری و وحدت دو عامل اساسی برای پیروزی مسلمین در جهان اسلام است.

وی در خصوص مذاکرات هسته‌ای ابراز داشت: واقعا دولت فعلی جمهوری اسلامی به ریاست دکتر روحانی از تمام وجود برای پیشرفت کشور اسلامی و جمهوری اسلامی مایع گذاشته و تلاش می‌کند.

این استاد حوزه خاطرنشان کرد: خدا را شکر نظر مقام معظم رهبری نسبت به دولت آقای روحانی مثبت می‌باشد و ما نیز امیدواریم این وحدت بین رهبری و ریاست جمهوری و همچنین هیات دولت نهایتا به نتایج ارزشمند برای همه امت اسلام به خصوص خاورمیانه منجر شود.

وی افزود: مادامی که این وحدت بین رهبری و رئیس جمهور باشد امت اسلامی و مردم نیز انسجام حقیقی خود را دارند.
آیت الله غرویان ادامه داد: اکثریت علما با رهبری و دولت همراه هستند و همین پشتیبانی علما و مراجع تقلید از اقدامات دولت و نظام اسلامی باعثخرسندی مردم شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز