خبرگزاری کار ایران

محسن کوهکن در گفت‌و‌گو با ایلنا:

دیدار جبهه پیروان با جامعه روحانیت٬ ارتباطی به جبهه پایداری ندارد

asdasd
کد خبر : ۲۳۵۷۳۴

دیدار با دبیرکل و اعضای جامعه روحانیت مبارز توسط جبهه پیروان خط امام و رهبری برنامه‌ریزی شده است و اگر پایداری احساس می‌کند باید دیداری با جامعه روحانیت داشته باشد باید خودشان اقدام کنند.

یک عضو جبهه پیروان خط امام و رهبری گفت: دیدار با دبیرکل و اعضای جامعه روحانیت مبارز در جهت همراهی و هماهنگی بیشتر است٬ زیرا همواره و در همه احوال جبهه نشان داده است از جامعتین پیروی و تبعیت کامل دارد.

محسن کوهکن در گفت و گو با خبرنگار ایلنا، پیرامونی دیداری که بناست جبهه پیروان خط امام و رهبری با دبیرکل و اعضای جامعه روحانیت مبارز داشته باشد٬ گفت: بعد از رحلت آیت‌الله مهدوی کنی٬ جبهه پیروان منتظر بود تکلیف جانشین ایشان روشن شود که بعد از مشخص شدن این موضوع٬ خدمت آنها برسند. بعد از اتفاقی که افتاد و حضرت آیت‌الله موحودی کرمانی جانشین آیت‌الله کنی شد٬ قرار شد این دیدار صورت بگیرد.

کوهکن با بابیان اینکه هدف این دیدار در راستای همگرایی و هماهنگی بییشتر در بین جریان اصولگرایی است٬ خاطرنشان کرد: جبهه پیروان خط امام و رهبری همواره ثابت کرده است در همه احوال تبعیت کامل از جامعتین داشته و دارد.

این عضو جبهه پیروان خط امام و رهبری اضافه کرد: طبیعی بود بعد از دبیرکلی آیت‌الله موحدی کرمانی باید این دیدار صورت می گرفت.

کوهکن در پاسخ به این سوال که چه کسانی از جبهه پیروان خط امام و رهبری در این دیدار شرکت خواهند داشت، بیان کرد: هرکس که دعوت شود در این دیدار حضور خواهد داشت، ولی این نوع دیدارها محدودیت‌هایی دارد. به هر حال تاکید ما بر‌ آن است که اعضای شواری مرکزی که دبیران کل‌ احزاب عضو جبهه هستند٬ در این دیدار حضور داشته باشند.

وی در پایان درباره حضور اعضای پایداری در این دیدار گفت: این دیدار توسط جبهه پیروان خط امام و رهبری برنامه‌ریزی شده است و اگر پایداری احساس می‌کند باید دیداری با جامعه روحانیت داشته باشد باید خودشان اقدام کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز