خبرگزاری کار ایران

استاندار زنجان در جمع خبرنگاران تاکید کرد:

ضرورت تجدید نظر و توجه بیشتر مردم در نوع نگاه خود به انتخاب شوراها

asdasd
کد خبر : ۲۳۵۱۷۲

ضروری است مردم در نوع نگاه خود به انتخاب شوراها تجدید نظر و توجه بیشتر داشته باشند.

استاندار زنجان، گفت: نگاه شورا‌ها در مسائل و موارد کلی و جزئی شهر متفاوت است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، جمشید انصاری، در جمع خبرنگاران با اشاره به عدم پایداری مدیریت شهری زنجان در طول تاریخ شهر زنجان در عرصه عمران و آبادانی شهری و استیضاح، عزل و برکناری زود هنگام شهردار زنجان «محسن امین» در ماه‌های اخیر و اداره شهر زنجان به صورت سرپرستی شهرداری، همچنین با توجه اهمیت کوتاهی فصل کاری و نیمه کاره بودن پروژه‌ها و طرح‌های بزرگ و کوچک در زنجان، اظ‌ها رداشت: دموکراسی پیامد‌ها وهزینه‌های مخصوص خود را در جامعه دارد.

انصاری با بیان اینکه مردم باید با نگاه به تجارب گذشته شورا‌ها را همگون و علاقمند به شرایط شهر‌ها انتخاب کنند، گفت: مردم چاره‌ای جز ادامه رویه فعلی و یا تغییر معیارهای انتخاب صحیح برای شوراهای همسو‌تر را در شهر ندارند.

استاندار زنجان در ادامه با اشاره به نیازمندی تغییر رویکرد اساسی در تغییر معیار‌ها برای انتخاب شورا‌ها، در جامعه مردم را بر انتخاب شوراهای همسو‌تر دعوت کرد و گفت: نگاه شورا‌ها در مسائل و موارد کلی و جزئی شهر متفاوت است.

وی، با بیان اینکه شورا‌ها امروز بیشتر به مسائل جزئی می‌پردازند تا به مسائل کلی، افزود: مردم باید در این اتفاقات توجه ویژه داشته باشند، تا آن نتیجه‌ای را بدست آورند که انتظارش را دارند.

مقام عالی استان، در بخشی از سخنان خود خبر از پیگیری حل معضل فاضلاب انسانی دانشگاه زنجان داد و گفت: وزش بادهای غربی، شرقی در زنجان عاملی در راستای احساس برخی بوهای نامطبوع در شهر بوده است که با تامین اعتبار لازم اقداماتی در حال انجام است.

انصاری، همچنین با اشاره به احساس بوی شبانگاهی و صبحگاهی در منطقه شرق زنجان نیز، خاطر نشان شد: به ۲واحد تولیدی آلاینده نیز در این خصوص تذکراتی داده شده که بزودی این بو‌ها ی نامطبوع و آزار دهنده در زنجان برطرف می‌شود.

استاندار زنجان در پایان سخنان خود، در این زمینه برخورد قانونی مسئولین با خاطیان موارد آلایندگی هوای سطح شهرزنجان را مهم ارزیابی کرد وگفت: مردم باید به دولت اعتماد داشته باشند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز