خبرگزاری کار ایران

در دیدار مصباحی‌مقدم و سفیر الجزایر تاکید شد؛

رشد مبادلات تجاری میان ایران و الجزایر

asdasd
کد خبر : ۲۳۱۴۵۷

گروه دوستی پارلمانی ایران و الجزایر در مجلس شورای اسلامی ضمن حمایت از روند رو به رشد همکاری های دو کشور از آمادگی لازم برای کمک به افزایش ارتباطات دوستانه فیمابین در زمینه های مورد علاقه برخوردار است.

رییس گروه دوستی - پارلمانی ایران و الجزایر در دیدار با سفیر الجزایر در تهران، گفت: در زمینه اقتصادی از تمامی ظرفیت های دو کشور برای رشد مبادلات تجاری و بازرگانی استفاده نشده است.

به گزارش ایلنا، غلامرضا مصباحی مقدم رییس گروه دوستی پارلمانی ایران و الجزایر در دیدار «سفیان المیمونی» سفیر الجزایر در تهران با اشاره به مناسبات خوب و رو به رشد دو کشور، گفت: روابط سیاسی و پارلمانی ایران و الجزایر در وضعیت بسیار خوبی قرار دارد.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر با تاکید بر رشد مبادلات تجاری و بازرگانی دو کشور، بر لزوم اهتمام جدی مسوولان دو کشور برای فراهم کردن زمینه های رشد و گسترش همکاری های اقتصادی فیمابین و افزایش ارتباط میان بخش خصوصی ایران و الجزایر تاکید کرد.

رییس گروه دوستی پارلمانی ایران و الجزایر، افزود: گروه دوستی پارلمانی ایران و الجزایر در مجلس شورای اسلامی ضمن حمایت از روند رو به رشد همکاری های دو کشور از آمادگی لازم برای کمک به افزایش ارتباطات دوستانه فیمابین در زمینه های مورد علاقه برخوردار است.

«سفیان المیمونی» سفیر الجزایر در تهران نیز در همین دیدار، ایران را کشوری تاریخی با فرهنگ غنی و مردمی شریف خواند و گفت: دولت و مجلس الجزایر همواره خواهان گسترش مناسبات دو کشور در همه عرصه ها می باشند.

وی در ادامه با اشاره به نقش مجالس دو کشور در حمایت از روند توسعه مناسبات فیمابین، از حمایت و پشتیبانی گروه دوستی پارلمانی ایران و الجزایر تقدیر کرد و افزود: گروه های دوستی پارلمانی نقش موثری در تقویت ارتباطات دو کشور دارند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز