خبرگزاری کار ایران

یك فعال كارگری در قزوین هشدار داد:

جامعه کارگری سکوت مصلحتی نمایندگان رسمی‌اش را بی‌پاسخ نمی‌گذارد

asdasd
کد خبر : ۲۳۱۰۶

جامعه كارگری در مقابل از دست رفتن حمایت‌های اجتماعی سكوت نخواهد كرد و سكوت مصلحتی نمایندگان دولتی‌اش را فراموش نمی‌كند و بی‌پاسخ نمی‌گذارد.

دبیر خانه کارگر قزوین به مسئولان دولتی که بدون جلب نظر نمایندگان واقعی جامعه کارگری، تصمیم به تدوین پیش نویس اصلاحیه قوانین کار و تامین اجتماعی گرفته‌اند، هشدار داد.

عید علی کریمی در این باره به ایلنا گفت: بعضی مسئولان دولتی به بهانه خدمت با ورود به حریم خصوصی و خط قرمز صنفی کارگران، سعی دارند با ارائه لایحه اصلاح قانون تامین اجتماعی دستاوردهای حداقلی كارگران را به مسلخ ببرند.

این فعال كارگری با انتقاد از وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی که در حاشیه مجلس کارگری گفته بود که با نمایندگان جامعه کارگری در خصوص تدوین پیش نویس توافق کرده‌ایم افزود: وقتی از نمایندگان واقعی کارگران پرسیده می‌شود که چه توافقی با وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در زمینه تدوین تغییر قانون تامین اجتماعی انجام داده‌اید آنان اظهار بی‌اطلاعی می‌کنند.

این فعال کارگری به نمایندگانی كه به نیابت از كارگران در مراجع تصمیم‌گیری حضور دارند اما در مقابل تغییرات مد نظر دولت در قانون تامین اجتماعی سكوت كرده‌اند، هشدار داد: جامعه كارگری در مقابل از دست رفتن حمایت‌های اجتماعی سكوت نخواهد كرد و سكوت مصلحتی نمایندگان دولتی‌اش را فراموش نمی‌كند و بی‌پاسخ نمی‌گذارد.

به گفته کریمی هر گونه تغییر در این قوانین باید با نظر مجموعه جامعه کارگری باشند و آنان به هیچ وجه اجازه تغییر قوانین در بخش درمان، افزایش سن بازنشستگی، افزایش سهم حق بیمه كارگر و... را نخواهند داد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز