خبرگزاری کار ایران

معاون استاندار و سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان جهرم در گفت‌وگو با ایلنا؛

زنان مصدوم جهرمی مداوا و از بیمارستان ترخیص شده‌اند

asdasd
کد خبر : ۲۲۹۰۶۵

مصدومان به صورت سرپایی مداوا و از بیمارستان ترخیص شده‌اند / ضارب به عمل قبیح خود مبنی بر حمله با چاقو به چند زن اقرار کرده و در حال حاضر تحت نظارت دستگاه انتظامی و قضایی است.

معاون استاندار و سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان جهرم گفت: ضارب زنان جهرمی دستگیر شده اما علت اصلی حمله به این زنان هنوز مشخص نیست.

حجت‌الله رضایی در گفت‌و گو با خبرنگار ایلنا درباره زخمی شدن ۶ زن در جهرم با چاقو گفت: تا این مرحله اطلاعات خاصی بدست نیامده و هنوز به طور دقیق انگیزه ضارب مشخص نشده است.

وی با اشاره به اینکه این موضوع تحت بررسی قرار گرفته و بازجویی‌ها ادامه دارد، گفت: نیروی انتظامی، بسیج و شورای تامین شهرستان کمتر از ۷۲ ساعت پس از وقوع جرم ضارب را دستگیر کردند. ضارب به عمل قبیح خود مبنی بر حمله با چاقو به چند زن اقرار کرده و در حال حاضر تحت نظارت دستگاه انتظامی و قضایی است.

رضایی درباره وضعیت زنان مصدوم عنوان کرد: مصدومان به صورت سرپایی مداوا و از بیمارستان ترخیص شده‌اند.

گفتنی است طی چند روز گذشته، حمله‌هایی با چاقو به ۶ خانم در جهرم صورت گرفت که گفته می‌شود ۵ نفر از این خانم‌ها دانشجو هستند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز