خبرگزاری کار ایران

دبیر ستاد برگزاری اولین سالگرد ارتحال آیت الله مصطفوی

اولین سالگرد عالم ربانی آیت الله مصطفوی ۸ آدر درکاشان برگزارمی‌شود

asdasd
کد خبر : ۲۲۸۳۴۹

مراسم یکمین سالگرد عالم ربانی مرحوم آیت الله مصطفوی شنبه ۸ آذرماه بعد از نماز مغرب و عشا در مسجد درب یلان – حسینیه آیت الله مصطفوی واقع در خیابان ملاحبیب الله شریف کاشان برگزار می‌شود.

مراسم اولین سالگرد عالم ربانی مرحوم آیت الله مصطفوی شنبه ۸ آذرماه بعد از نماز مغرب و عشا در مسجد درب یلان – حسینیه آیت الله مصطفوی واقع در خیابان ملاحبیب الله شریف کاشان برگزار می‌شود.

دبیر ستاد برگزاری این مراسم در گفتگو با حبرنگار ایلنا در کاشان با بیان این خبر گفت: سالگرد هجران بزرگمردی از خاصان ابرار، نیکان اخیار و برگزیدگان ابدالت را به سوگ می نشینیم که عمر پر برکت خویش را در راه تحقق اهداف والای اهلبیت(علیهم السلام) و تبلور آن در ترویج اندیشه های ناب تشیع علوی در دارالمومنین کاشان صرف کرد.

مهندس جعفر ترکیان فر افزود: شخصیتی ممتاز آیت الله مصطفوی موثق جویندگان حق و حقیقت و بسان سرچشمه ای فیاض برای تشنگان معارف حقه شریعت و پناهگاهی برای رفع مشکلات مردم این ولایت بود.

این کارشناس فرهنگی تصریح کرد: گر چه غیبت مادی و فقدان این طبیب دوّار برای جامعه علمی و فقهی این مرز و بوم ضایعه دردناک و برای دوستان مصیبتی بس جبران ناپذیر است امّا به مصداق: «گل ارچه بود پشت دیوار باغ - معطرکند عابرین را دماغ» آثار ماندگار و برکات معنوی و خاطر فراموش نشدنی حضرت آیت اله العظمی مصطفوی، این چهره کم نظیر فقه و اجتهاد در حوزه های علمی و اجتماعی، روشنگر مسیر مشتاقان و ارادتمندان آن سالک الی الله خواهد بود.

ترکیان فر گفت: باشد که در بلندای(عِندَ مَلِیکٍ مُّقْتَدِرٍ) میهمان نگاه پرفیض اجداد طاهرینش شود.

شایان ذکر است: این فقیه برجسته سال گذشته به دلیل ناراحتی قلبی در بیمارستان میلاد کاشان بستری شده بود و در سن ۸۱سالگی دعوت حق را لبیک گفت.

آیت الله سید محمد باقر مصطفوی از علمای منطقه شمال استان اصفهان است که پس از گذراندن دروس ابتدایی در ۱۳سالگی وارد حوزه علمیه کاشان شد و علوم دینی را تحصیل کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز