خبرگزاری کار ایران

عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز در گفت‌وگو با ایلنا:

کسی نمی‌تواند روحانی را به جامعه روحانیت راه ندهد / تعیین دبیرکل در جلسه امروز جامعه روحانیت

asdasd
کد خبر : ۲۲۷۳۲۸

از همه اعضای جامعه روحانیت مبارز برای جلسه شورای مرکزی دعوت کرده‌ایم / آقای مصباح عضو جامعه روحانیت مبارز نیست و فردی خارج از مجموعه جامعه روحانیت مبارز نمی‌تواند در جلسات شورای مرکزی حاضر شود.

یک عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز از تعیین دبیرکل این تشکل در جلسه امروز شورای مرکزی خبر داد و تاکید کرد: آقای روحانی٬ خود از موسسین جامعه روحانیت مبارز است و کسی نمی‌تواند ایشان را راه ندهد.

حجت‌‌الاسلام حسین ابراهیمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، در خصوص جلسه شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز گفت: جلسه شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز امشب برگزار می‌شود.

وی در پاسخ به این سوال که دستور کار امروز جلسه شورای مرکزی جامعه روحانیت چیست؟ اظهار داشت: بررسی موضوعات روز و همچنین تعیین دبیرکل اعضای جامعه روحانیت در دستور کار جلسه امروز قرار دارد.

عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز در پاسخ به این سوال که از آقایان هاشمی، روحانی و ناطق برای جلسه امروز شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز دعوت شده است؟ تصریح کرد: ما از همه اعضای جامعه روحانیت مبارز برای جلسه شورای مرکزی دعوت کرده‌ایم.

ابراهیمی در واکنش به اظهارات اخیر یکی از اعضای شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز مبنی بر اینکه آقای روحانی را در جلسات جامعه روحانیت مبارز راه نمی‌دهیم نیز خاطرنشان کرد: آقای روحانی خود از موسسین جامعه روحانیت مبارز است و کسی نمی‌تواند ایشان را راه ندهد.

وی در خصوص اینکه آیا افراد دیگر همچون آقای مصباح یزدی که خارج از جامعه روحانیت هستند٬ برای جلسه امروز دعوت شده‌اند٬ ابراز داشت: آقای مصباح عضو جامعه روحانیت مبارز نیست و فردی خارج از مجموعه جامعه روحانیت مبارز نمی‌تواند در جلسات شورای مرکزی حاضر شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز