خبرگزاری کار ایران

نماینده بناب در نطق میان دستور:

فتنه در دست عده‌ای٬ وسیله‌ای برای کاسبی شده است

asdasd
کد خبر : ۲۲۶۶۷۲

فتنه در دست عده‌ای وسیله‌ای برای کاسبی شده و هرجا که می‌خواهند کسی را حذف کنند به فتنه سال ۸۸ متمسک می‌شوند، ما همانگونه که فتنه سال ۸۸ را محکوم می‌کنیم، فقر و فساد و پرونده‌های فسادی را که در قوه قضائیه خاک می‌خورند و کسی پاسخگوی آن نیست و آمار بالای طلاق و بیکاری را نیز محکوم می‌کنیم.

نماینده بناب تاکید کرد: عده ای از فتنه ۸۸ کاسبی میکنند و بیشتر از اینکه برائت داشته باشد نوعی اتهام به دیگران است.

به گزارش خبرنگار پارلمانی ایلنا٬ حجت‌الاسلام محمد باقری‌بنابی در صحن علنی با بیان اینکه این روزها هر نشست و جلسه‌ای برگزار می‌شود، بحثفتنه سال ۸۸ است گفت: د ر منطق عده‌ای دیگر زمانی که صحبت از فتنه ۸۸ می‌شود برائتی وجود ندارد و اصل بر اتهام است.

نماینده بناب افزود: معتقدم حداقل یک نسل از کشورمان به صورت مستقیم تحت تأثیر فتنه سال ۸۸ خواهد بود، از این رو لازم است تا دستگاه‌های نظارتی به صورت شفاف شاخصه‌هایی که افراد در فتنه سال ۸۸ نقش داشته‌اند را مشخص کنند تا برخی از جریانات سیاسی برای حذف رقبای خود از فتنه سال ۸۸ سوءاستفاده نکنند.

نماینده بناب خاطرنشان کرد: فتنه در دست عده‌ای وسیله‌ای برای کاسبی شده و هرجا که می‌خواهند کسی را حذف کنند به فتنه سال ۸۸ متمسک می‌شوند، ما همانگونه که فتنه سال ۸۸ را محکوم می‌کنیم، فقر و فساد و پرونده‌های فسادی را که در قوه قضائیه خاک می‌خورند و کسی پاسخگوی آن نیست و آمار بالای طلاق و بیکاری را نیز محکوم می‌کنیم.

باقری با اشاره به حضور پرشور مردم در تشییع جنازه مرتضی پاشایی گفت: از همکاران خودم به ویژه نمایندگان تهران سوال می‌کنم اگر چنین اتفاقی برای شما رخ دهد٬ می‌توانید بگویید چند درصد از حاضران در مراسم این خواننده پاپ در مراسم‌تان شرکت می‌کنند، مگر نه اینکه خیل عظیم جوانان حاضر در این مراسم موکلانتان هستند و شما به واسطه رأی آنها به مجلس آمده‌اید، باید کمی تأمل کنیم تا بفهمیم کجای کار دچار اشکال است.

وی با اشاره به مذاکرات ایران با ۱ + ۵ ادامه داد: تیم مذاکره‌کننده ایران با تکیه بر اصول و ارزش‌های انقلاب اسلامی در صحنه بین‌المللی حاضر شدند و با زبانی مودبانه منافع ملی را دنبال کردند و نتیجه نهایی مذاکرات هرچه که باشد، پیروز میدان، ملت ایران خواهد بود، چراکه رهبرشان فرمودند آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند.

نماینده بناب در پایان با اشاره به مشکلات حوزه انتخابیه خود در بخش‌های مختلف از مسئولان خواستار رسیدگی و حل آنها شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز