خبرگزاری کار ایران

کتاب‌های کودک در راه‌های روستایی

کد خبر : ۲۲۶۴۵۲

۱۲۵۵۵۴ جلد کتاب به بهای بیش از ۵/۳ میلیارد ریال به وسیله ۸دستگاه کامیونت به انبار نهاد برای برچسب گذاری و تفکیک موضوعی و رده سنی و نهایتا ارسال به روستا‌ها و مناطق محروم تحویل شد.

فرهاد تیمورزاده دبیر ستاد بیست و دومین هفته کتاب انجمن فرهنگی ناشران کتاب کودک و نوجوان اعلام کرد: در آخرین روز هفته کتاب که به نام کتاب، رسانه و فناوری‌های نوین نام گذاری شده است طرح اهدای بیش از ۱۱۰هزار جلد کتاب کودک و نوجوان به وسیله اعضای انجمن فرهنگی ناشران کتاب کودک و نوجوان برای اهدا به کتابخانه‌های روستایی و مناطق محروم کشور به مراحل پایانی خود نزدیک شد.

به گزارش ایلنا؛ با مشارکت اجرایی معاونت توسعه کتابخانه‌ها و کتابخوانی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور ۱۲۵۵۵۴ جلد کتاب به بهای بیش از ۵/۳ میلیارد ریال به وسیله ۸دستگاه کامیونت به انبار نهاد برای برچسب گذاری و تفکیک موضوعی و رده سنی و نهایتا ارسال به روستا‌ها و مناطق محروم تحویل شد.

۲۷ عضو انجمن فرهنگی با اهدای ۱۱۱۱۰۲جلد کتاب و چهار ناشر غیر عضو با اهدای ۱۴۴۵۲ جلد کتاب در این حرکت ارزشمند همراهی کردند.

۷۲ عضو انجمن فرهنگی با پیشینه ۲۳ سال فعالیت گروهی با پیام «با کودکان مهربان باشیم» فعالیت متنوع خود در هفته کتاب را آغاز کرده بودند و کماکان امیدوار به همراهی همگان در این راه خطیر هستند، و وظیفه خود می‌دانند از همراهی رسانه‌های دیداری، شنیداری، مکتوب و خبرگزاری‏‌ها در اطلاع رسانی و پوشش خبری مناسب فعالیت‌های خود، قدردانی و تشکر نمایند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز