خبرگزاری کار ایران

آیت الله محمد محمدی ری شهری در جمع مدیران رادیو معارف؛

از ورود خرافات به برنامه‌های صدا و سیما بپرهیزید

asdasd
کد خبر : ۲۲۵۵۱۴

امروزه مخالفان نظام اسلامی با اصل ولایت فقیه مشکل دارند و برای رسیدن به هدفشان در زدن ریشه ولایت فقیه، نوک نیزه هجمه خود را به سوی امامت حضرت ولی عصر عجل الله تعالی فرجه نشانه رفته‌اند.

تولیت آستان حضرت عبد العظیم حسنی علیه السلام در جمع شورای مدیران رادیو معارف اظهارداشت: کار رادیو معارف بسیار ارزنده است و برای هر چه بیشتر و بهتر محقق شدن کلام امام صادق علیه السلام که از قم صدای اسلام به جهان منتقل می‌شود؛ باید در این رادیو سرمایه گذاری شود.

به گزارش ایلنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی حوزه، آیت الله محمد محمدی ری شهری با اشاره به این که اکنون جهان تشنه معارف ناب اهل بیت علیهم السلام است افزود: این معارف باید به زبان‌های مختلف عرضه شود و رادیو ندای اسلام هر چه تقویت و پشتیبانی شود ارزش دارد.

رئیس دانشگاه قرآن و حدیثبا ذکر نکاتی برای استفاده بهتر از رسانه در ترویج معارف الهی گفت: محور کارها در رسانه باید معرفت افزایی و تقویت بنیه معرفت و آگاهی جامعه از مسائل بنیادی اسلام باشد و برای این کار هیچ چیزی مانند ارائه متن قرآن و احادیثاهل بیت علیهم السلام با بیان روز نیست. به طوری که برای جوانان جاذبه داشته باشد و مورد استقبال قرار گیرد.

وی خطر ایجاد شبهه توسط دشمنان نظام اسلامی و مخالفین اهل بیت علیهم السلام در فضای مجازی و شبکه‌های ماهواره‌ای را مورد تاکید قرار داد و خاطر نشان کرد: امروزه مخالفان نظام اسلامی با اصل ولایت فقیه مشکل دارند و برای رسیدن به هدفشان در زدن ریشه ولایت فقیه، نوک نیزه هجمه خود را به سوی امامت حضرت ولی عصر عجل الله تعالی فرجه نشانه رفته‌اند و می‌کوشند با ایجاد شبهه در امامت آن حضرت، وجود نیابت ایشان و مسئله ولایت فقیه را زیر سوال ببرند. به همین خاطر پاسخ به شبهات به ویژه شبهات مطرح شده در مورد مهدویت باید از اولویت‌های رسانه ملی باشد.

این استاد حوزه مسئله روز را مسئله سلفی ها و تکفیری ها دانست و افزود: این گروه کمر همت برای مبارزه با تفکر مهدویت بسته‌اند و امروزه به حمد الله رادیو معارف بخش ویژه ای برای ترویج فرهنگ مهدویت و پاسخ به شبهات مطرح شده تدارک دیده است.

آیت الله ری شهری با توصیه به جلوگیری از ورود خرافات به برنامه‌ها در مجموعه صدا و سیما تاکید کرد: در شبکه‌های رادیویی و تلویزیونی رسانه ملی هر چه به عنوان مراسم و آیین مذهبی ترویج می‌شود باید مبنا و اصل روایی و حدیثی درستی داشته باشد تا بتوان از ورود خرافه به آن جلوگیری کرد.

بر اساس اعلام روابط عمومی رادیو معارف، در پایان پایگاه اطلاع رسانی جدید رادیو ندای اسلام توسط آیت الله ری شهری رونمایی شد و به بهره برداری رسید.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز