خبرگزاری کار ایران

نماینده مردم ارومیه در تذکر شفاهی؛

وزیر اقتصاد، پرداخت بدهی‌ها را پیگیری کند

asdasd
کد خبر : ۲۲۴۹۶۶

متاسفانه دو معدن چادرملو و گلگهر حدود ۳ هزار میلیارد و ۴۸۵ میلیون تومان بدهی دارد و باید پرداخت کند که وزارت اقتصاد و امور دارایی هم باید این موضوع را پیگیری کند.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس تاکید کرد: متاسفانه دو معدن چادرملو و گلگهر حدود ۳ هزار میلیارد و ۴۸۵ میلیون تومان بدهی دارد و باید پرداخت کنداز این رو وزارت اقتصاد و امور دارایی هم باید این موضوع را پیگیری کند.

به گزارش خبرنگار پارلمانی ایلنا، نادر قاضی‌پور در صحن علنی عصر مجلس گفت: ‌ بانک مرکزی دستمزد متوسط یک خانواده را با دو فرزند، چیزی حدود دو و نیم میلیون تومان تعیین کرده و در این شرایط مجلس باید در بودجه سال آتی به صورتی بیاندیشد که حداقل دستمزد کارگران براساس مصوبه بانک مرکزی باشد.

نماینده مردم ارومیه ادامه داد: سوال من که مربوط به معلمان پیش دبستانی بوده و بسیار مهم است هنوز در نوبت به سر می‌برد و هیات رییسه باید هر چه سریع‌تر این سوال را در دستور کار قرار دهد.

وی با بیان اینکه تحقیق و تفحص از پالایشگاه‌ها و شرکت مهندسی ساخت و ساز تأسیسات دریایی در نوبت بوده ولی تا کنون قرائت نشده است و در تذکری به وزیر امور اقتصادی و دارایی خاطر نشان کرد: متاسفانه دو معدن چادرملو و گلگهر حدود ۳ هزار میلیارد و ۴۸۵ میلیون تومان بدهی دارد و باید پرداخت کند که وزارت اقتصاد و امور دارایی هم باید این موضوع را پیگیری کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز