خبرگزاری کار ایران

نجفقلی حبیبی در گفت‌وگو با ایلنا:

نام «رسانه میلی» در دوران ضرغامی بر صدا و سیما گذاشته شد

asdasd
کد خبر : ۲۲۱۸۶۳

در دوره آقای ضرغامی با اینکه تعداد شبکه‌های تلویزیونی و رادیویی زیاد شد، اما این تمام این رسانه‌ها، به جریان‌های اصلاح طلب و منتقد معمولا فضای بیان نظراتشان را نمی‌داد.

رئیس اسبق دانشگاه علامه که مهمان اختصاصی ایلنا در بیست و سومین نمایشگاه مطبوعات بود، همراه با بازدید از غرفه این خبرگزاری، به سوالات خبرنگار ایلنا پاسخ داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا؛ نجفقلی حبیبی در خصوص تغییرات صدا وسیما و حضور مدیریت جدید، با بیان اینکه صدا و سیما طی این سال‌ها تحولات زیادی را به خود دیده است، گفت: در دوره آقای ضرغامی با اینکه تعداد شبکه‌های تلویزیونی و رادیویی زیاد شد، اما تمام این رسانه‌ها، به جریان‌های اصلاح طلب و منتقد معمولا فضای بیان نظراتشان را نمی‌داد.

این فعال سیاسی اصلاح طلب در ادامه افزود: امیدواریم در دوره جدید که مدیریت سازمان صدا و سیما عوض شده است، اصلاح‌طلبان و سایر جریان‌های سیاسی بتوانند از رسانه‌ای که نام آن ملی است، سهم داشته باشند.

رئیس اسبق دانشگاه علامه اضافه کرد: متاسفانه رفتار صدا و سیما در زمان مدیریت آقای ضرغامی به نحوی بود که نام «رسانه میلی» در همین دوران بر آن گذاشته شد. مشخص است از این فضا خوشحال نیستیم و می‌خواهیم رسانه‌ای که متعلق به همه جریان‌های سیاسی است، فضایی ایجاد کند تا همه دیدگاه‌ها را در خود داشته باشد.

حبیبی در پایان بیان کرد: امیدواریم در دوران مدیریت آقای سرافراز که از بدنه صدا و سیما هستند، این اتفاق بیفتد و صدای جریان‌های مختلف را از این رسانه بشنویم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز