خبرگزاری کار ایران

رئیس دانشگاه صنعتی امیرکبیر در گفت‌وگو با ایلنا:

تکلیف وزارت علوم باید هرچه زود‌تر مشخص شود

asdasd
کد خبر : ۲۱۹۷۴۸

شایسته نیست؛ وزاتخانه‌ای به این وسعت بیش از این بدون وزیر به کار خود ادامه دهد / به طور حتم هر وزارتخانه‌ای که مدتی طولانی با سرپرست اداره شود، لطمه خواهد دید.

رئیس دانشگاه صنعتی امیرکبیر تاکید کرد: تکلیف وزارت علوم باید هرچه زود‌تر مشخص شود تا بتوان برای آینده این وزارتخانه تصمیم گرفت.

سید احمد معتمدی در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایلنا با بیان اینکه شایسته نیست؛ وزاتخانه‌ای به این وسعت بیش از این بدون وزیر به کار خود ادامه دهد، گفت: بعد از معرفی ۲ گزینه پیشنهادی برای تصدی وزارت علوم که عمدتا افراد مطرحی بودند اما نتوانستند رای اعتماد مجلس را کسب کنند، امیدوار بودیم در بررسی سومین گزینه پیشنهادی با توجه به اهمیت این وزارتخانه و خروج آن از بلاتکلیفی مجلس همراهی لازم را داشته باشد.

رئیس دانشگاه صنعتی امیرکبیر یادآور شد: علاوه بر سه نفری که مستقیما به مجلس معرفی شدند و رای اعتماد را از مجلس کسب نکردند، تعدادی هم با لابی‌هایی که بعضا صورت گرفت مشخص شد که در گرفتن رای اعتماد از مجلس با مشکل روبرو خواهند شد که در نهایت معرفی نشدند.

وی گفت: اگر چه این حق نمایندگان مجلس است که اعمال نظر کنند اما به هرحال باید وزارت علوم با توجه به اهمیتی که دارد باید هرچه زود‌تر تکلیفش مشخص شود که بتوان برای آینده این وزارتخانه تصمیم گرفت.

معتمدی با بیان اینکه نمی‌توان از نمایندگان مجلس هم گله‌ای کرد، افزود: اما به هر حال نمایندگان نیز باید همراهی کنند که این موضوع حل شود.

وی خاطرنشان کرد: به طور حتم هر وزارتخانه‌ای که مدتی طولانی با سرپرست اداره شود، لطمه خواهد دید.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز