خبرگزاری کار ایران

سخنگوی فراکسیون محیط‌زیست در گفت‌و‌گو با ایلنا:

موضوع پارازیت‌ها به اذن مقام معظم رهبری پیگیری می‌شود

asdasd
کد خبر : ۲۱۸۵۴۸

رییس فراکسیون موضوع پارازیت‌ها را هم از دولت و هم از شورای امنیت‌ملی کشور تا هفته آینده پی‌گیری خواهد کرد و نتایج آن در جلسه‌ای با حضور تمام دستگاه‌های ذیربط اعلام خواهد شد.

عضو فراکسیون محیط زیست مجلس گفت: عزم دولت و شورای‌ عالی امنیت ملی کشور برای برطرف کردن مشکل پارازیت‌ها در کشور جدی است.

«کمال‌الدین پیرموذن» در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایلنا اظهارداشت: از سه ماه پیش تاکنون آقای تابش که مسئول رسیدگی به تاثیرات منفی امواج پارازیت در کشور هستند به ما نتیجه‌ای اعلام نکرده‌اند.

وی با تاکید بر اینکه سلامت مردم در کانون توجهات رهبر فرزانه انقلاب است، افزود: موضوع پارازیت‌ها به اذن مقام معظم رهبری از سوی این دو دستگاه پیگیری می‌شود تا در صورت وجود این موضوع، چاره‌سازی صورت بگیرد.

عضو فراکسیون محیط زیست مجلس ابرازامیدواری کرد در هفته آینده گزارشی از رسیدگی به مسئله پارازیت‌ها به مجلس و مردم ارایه شود.

پیرموذن با بیان اینکه موضوع رسیدگی به تاثیرات منفی پارازیت‌ها موضوعی «فرابخشی» است، ادامه داد: در جلسه پیشین بررسی اثرات امواج پارازیت که سه ماه گذشته برگزار شده بود، وزارت ارتباطات و نهادهایی امنیتی چون سپاه پاسداران و وزارت اطلاعات در این جلسه شرکت نکردند و تنها سازمان‌هایی چون صداوسیما و سازمان محیط‌زیست و شهرداری تهران شرکت داشتند.

وی ادامه داد: در این جلسه مسئولان صداوسیما با تایید امواج پارازیتی در شهر، یکی از این نقاط را محدوده شهرک اکباتان اعلام کردند.

پیرموذن افزود: مسئولان صدا و سیمای حاضر در جلسه اخلال پیش‌آمده در پخش مسابقات جام‌جهانی والیبال ایران – مجارستان را ناشی از وجود و تاثیر پارازیت‌های ماهواره‌ای دانستند.

وی ادامه داد: در این جلسه همچنین تاکید شد تا کیفیت برنامه‌های صدا و سیما بهتر شود.

پیرموذن در خاتمه با تاکید بر اینکه اراده نظام بر حل مسئله‌ پارازیت‌هاست، افزود: تابش به‌عنوان رییس فراکسیون موضوع پارازیت‌ها را هم از دولت و هم از شورای عالی امنیت‌ملی کشور تا هفته آینده پی‌گیری خواهد کرد و نتایج آن در جلسه‌ای با حضور تمام دستگاه‌های ذیربط اعلام خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز