خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیر بناهای حمل و نقل کشور در گفت‌و‌گو با ایلنا‌:

کنسرسیومی از شرکت‌های داخلی با حضور بنیاد مستضعفان آزادراه تهران - شمال را می‌سازند

asdasd
کد خبر : ۲۱۷۲۲۶

ساخت آزاد راه تهران - شمال را تیم متخصص شرکت‌های راهساز داخلی به عهده گرفتند که در این تیم بنیاد مستضعفان کماکان حضور دارد و مشارکت قرارگاه خاتم مطرح نیست.

مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیر بناهای حمل و نقل کشور با بیان اینکه تیم ایرانی متخصص در آزادراه تهران - شمال مستقر شده‌اند، ‌ گفت: ‌ حداکثر تا دو هفته دیگر جزییات شرکت‌های سازنده و تکلیف آزادراه تهران - شمال را اعلام می‌کنیم.

علی نورزاد در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایلنا درباره تشکیل کنسرسیومی از شرکت‌های ایرانی، ادامه داد: ساخت آزاد راه تهران - شمال را تیم متخصص شرکت‌های راهساز داخلی به عهده گرفتند که در این تیم بنیاد مستضعفان کماکان حضور دارد و مشارکت قرارگاه خاتم مطرح نیست.

وی با اشاره به میزان سرمایه گذاری شرکت‌ها برای اتمام این پروژه، گفت: عدد و ارقام سرمایه گذاری بستگی به روش کاری دارد که انتخاب می‌شود بنابراین در حال حاضر نمی‌توان چیزی از میزان سرمایه گذاری گفت.

نورزاد همچنین با اشاره به پروژه سد سازی در کشور، اظهار کرد: ساخت هیچ سدی در کشور متوقف نشده است و تنها سدی که در این مورد مطرح شده سد بالادست دریاچه ارومیه است که آن هم به این دلیل بوده که هنوز مطالعاتش به اتمام نرسیده است و با توجه به خشکسالی‌های چند سال اخیر ساخت این سد منوط به اتمام مطالعات انجام شده است.

معاون وزیر راه و شهرسازی درباره توانایی مهار آب در کشورمان، تاکید کرد: تا کنون تنها ۲۵ درصد آب کشور را توانسته‌ایم مهار کنیم این در حالی است که در حال حاضر حجم مخزن مفید ۳۳ میلیارد متر مکعبی در کشور وجود دارد. معتقدم برای اینکه مهار آب را به ۶۰ تا ۷۰ درصد برسانیم راه طولانی‌ای را در پیش داریم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز