خبرگزاری کار ایران

علیزاده طباطبایی در گفت و گو با ایلنا:

حکم غنچه قوامی صادر شد / روز شنبه حکم موکلم را دریافت میکنم

asdasd
کد خبر : ۲۱۶۴۲۲

موکلم متهم به فعالیت تبلیغ علیه نظام است که از سه ماه تا یکسال محکومیت دارد و با توجه به این که موکلم پیشینه و سوء سابقه نداشته است انتظار داریم دادگاه حداقل محکومیت را برای موکلم صادر کند.

وکیل غنچه قوامی گفت: من امروز به دادگاه رفتم تا حکم صادر شده را از دادگاه بگیرم که دادگاه بیان کرد، حکم برای تایپ رفته است و روز شنبه از تایپ می آید و من آن روز حکم موکلم را دریافت می کنم.

سید محمود علیزاده طباطبایی در گفت وگو با خبرنگار ایلنا، در خصوص آخرین وضعیت پرونده غنچه قوامی گفت: طبق ماده ۲۱۲ آیین دادرسی کیفری دادگاه موظف است ظرف حداکثر یک هفته حکم را صادر کند.


وی با اشاره به دادگاه هفته پیش موکلش اظهار داشت: هفته پیش دادگاه موکلم برگزار شد و من امروز به دادگاه رفتم تا حکم صادر شده را از دادگاه بگیرم که دادگاه بیان کرد، حکم برای تایپ رفته است و روز شنبه از تایپ می آید و من آنر وز حکم موکلم را در پیافت می کنم.


وکیل غنچه قوامی در پاسخ به این سوال که آیا از حکم صادر شده در مورد موکلتان اطلاعی دارید خاطر نشان کرد: خیر اما موکلم متهم به فعالیت تبلیغ علیه نظام است که از سه ماه تا یکسال محکومیت دارد و با توجه به این که موکلم پیشینه و سوء سابقه نداشته است انتظار داریم دادگاه حداقل محکومیت را برای موکلم صادر کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز