خبرگزاری کار ایران

بدشانسی‌های ما کامل شد؛

خوردبین: سایپا برخلاف جریان بازی گل زد / خوب نیست برای پرسپولیس ۵ هزار نفر بیایند

asdasd
کد خبر : ۲۱۶۳۴۱

در روزی که موقعیت‌های زیادی روی دروازه حریف ایجاد کردیم و بازی از اول تا آخر در دست بچه‌های ما بود، روی تنها موقعیت حریف گل خوردیم و نتیجه را واگذار کردیم.

سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بازی دست ما بود و درست زمانی گل خوردیم که حملات ما به اوج خودش رسیده بود و ای کاش بازی پخش می‌شد تا هواداران هم این را ببینند.

به گزارش ایلنا، محمود خوردبین ضمن بیان این مطلب افزود: در روزی که موقعیت‌های زیادی روی دروازه حریف ایجاد کردیم و بازی از اول تا آخر در دست بچه‌های ما بود، روی تنها موقعیت حریف گل خوردیم و نتیجه را واگذار کردیم. در صحنه گل هم اگر نیلسون سُر نخورده بود، حتما توپ را مهار می‌کرد اما باید بدشانسی‌ها به این شکل کامل می‌شد.

وی ادامه داد: نه تنها در طول زمان مسابقه، بازی در اختیار ما بود بلکه گل سایپا درست برخلاف جریان بازی و دقیقا در آن زمانی به ثمر رسید که حملات تیم ما در اوج بود و فشار خیلی بیشتر شد.

سرپرست تیم پرسپولیس درباره بعضی موضعگیری‌ها روی سکوها خاطرنشان کرد: هوادارانی که در ورزشگاه حاضر بودند دیدند که پرسپولیس فوتبال خوبی بازی کرد و با بدشانسی باختیم. عملکرد فنی تیم نشان داد، بچه‌ها واقعا با غیرت بازی می‌کنند و کادر فنی هم روی تیم کار کرده است. اگر بخواهیم بر اساس جریان بازی و شکل فنی بازی قضاوت کنیم، دلیلی برای کمبود از ناحیه حمید درخشان نمی‌بینیم.

وی ادامه داد: البته هواداران با دیدگاه‌های مختلف، همگی برای ما عزیز هستند. اصلا ما برای آنها بازی و تلاش می‌کنیم اما هر کسی مربی باشد باید تا زمانی که هست کمکش کرد. البته بحثاصلی خود پرسپولیس است. از هواداران می‌خواهم با وجود تمام نگرانی‌هایی که دارند، تیم را تشویق کنند. ما باید همه یکدست بشویم. تماشاگران هم باید بیایند. برای پرسپولیس هر چند در روز وسط هفته و هر چند در شرایط جوی نامناسب، خوب نیست که فقط پنج هزار نفر در ورزشگاه حضور پیدا کنند.

خوردبین درباره عدم پخش تلویزیونی این بازی تصریح کرد: به نظرم اتفاق ناخوشایندی بود. بالاخره مردم هم از صدا و سیما توقع دارند. وقتی بازیکنان ببینند بازی آنها را میلیون‌ها نفر می‌بینند، انگیزه بیشتری پیدا می‌کنند. در ایران شبکه‌های خصوصی که نمی‌توانند فعالیت کنند، تلویزیون و فدراسیون فوتبال کمی بالا، کمی پائین طوری که انصاف رعایت شود با هم کنار بیایند تا مشکل حل شد. این بازی هم حیف شد که پخش نشد چون هواداران می‌توانستند ببینند که بچه‌ها چقدر خوب بازی کردند. البته به خوب بازی کردن امتیاز نمی‌دهند ولی تیمی که اینطور بازی کند، بالاخره نتایج خوب هم نمی‌گیرد، بویژه حتی نفرات غایب ما برسند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز