خبرگزاری کار ایران

پورمحمدی در گفت‌و‌گو با ایلنا:

واحدهای تولیدی و زندگی کارگران با مخاطرات جدی مواجه است

asdasd
کد خبر : ۲۱۵۹۳

متاسفانه بسیاری از واحدهای تولیدی با مشکلات زیادی از نظر نقدینگی درگیر هستند که در این راستا بانک ها باید به وظایف خود عمل کنند.

رئیس سازمان بازرسی کل کشور، نقدینگی و سرمایه درگردش را بزرگ‌ترین مشکل و معضل پیش روی کارخانجات و واحدهای تولیدی کشور ارزیابی کرد.

حجت الاسلام والمسلمین مصطفی‌پور محمدی در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایلنا در این زمینه اظهار داشت: سازمان بازرسی کل کشور در راستای صیانت از صنعت و حمایت از کار و سرمایه ایرانی، پیگیری‌های لازم را انجام می‌دهد اما متاسفانه بسیاری از واحدهای تولیدی با مشکلات زیادی از نظر نقدینگی درگیر هستند که در این راستا بانک ها باید به وظایف خود عمل کنند.

وی افزود: از دولت انتظار می‌رود نسبت به مشکلات واحدهای تولیدی و دغدغه‌های معیشتی کارگران توجه لازم را داشته باشد چرا که این دوبخش در حال حاضر با مخاطرات جدی مواجه هستند.

وزیر سابق کشور در ادامه گفت‌و‌گوی خود با اشاره به برخی اختلاف‌نظر‌ها در تعامل سازمان بازرسی و دولت گفت: ما تعامل خوبی با دولت داریم اما انتظار از دولت این است که آن‌ها هم برای توسعه روابط تلاش کنند.

وی همچنین درپاسخ به سوالی درباره آخرین وضعیت کاندیداتوری خود برای انتخابات ریاست جمهوری گفت: هیچ تصمیمی نگرفته‌ام.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز